Με αφορμή το facelift που έγινε στην BMW Σειρά 6 Gran Coupe, η Alpina προχώρησε στην δημοσίευση εικόνων και τεχνικών πληροφοριών της νέας Alpina B6 xDrive Gran Coupe. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στο μεγάλο πολυτελές coupe της γερμανικής φίρμας, αλλά συνοδεύεται από αισθητικές και μηχανικές πινελιές της Alpina.
Σε σχέση με την ανανεωμένη Σειρά 6 Gran Coupe, οι αλλαγές είναι εμφανείς από το εμπρός
σπόιλερ, τον ανασχεδιασμένο διαχύτη, την διακριτική αεροτομή, τις τετραπλές ανοξείδωτες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής και στις τεράστιες ζάντες 20”, οι οποίες συνοδεύονται από ελαστικά διαστάσεων 255/35 εμπρός και 295/30 πίσω.
Στο εσωτερικό, τα λογότυπα alpina κάνουν ξεχωριστό το κλίμα και οι δερμάτινες επενδύσεις, που συνδυάζονται με σκούρες ξύλινες επιφάνειες, δίνουν τον τόνο πολυτέλειας που αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Σε ότι αφορά τώρα τα μηχανικά μέρη, κάτω από το καπό βρίσκεται ο ελαφρώς τροποποιημένος V8 bi-turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 600 ίππους και αυξημένη ροπή σε σχέση με το “απλό” μοντέλο κατά 67 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν 8 σχέσεων. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα τα πρώτα 100 km/h να έρχονται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική φτάνει στα 321 km/h.
Το μοντέλο ενδέχεται να παρουσιαστεί στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης, με τις πρώτες αιτήσεις παραγγελίας να συμπληρώνονται από τον Μάρτιο. Όσον αφορά τώρα την τιμή, παραμένει άγνωστη προς το παρόν.
Σε σχέση με την ανανεωμένη Σειρά 6 Gran Coupe, οι αλλαγές είναι εμφανείς από το εμπρός
σπόιλερ, τον ανασχεδιασμένο διαχύτη, την διακριτική αεροτομή, τις τετραπλές ανοξείδωτες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής και στις τεράστιες ζάντες 20”, οι οποίες συνοδεύονται από ελαστικά διαστάσεων 255/35 εμπρός και 295/30 πίσω.
Στο εσωτερικό, τα λογότυπα alpina κάνουν ξεχωριστό το κλίμα και οι δερμάτινες επενδύσεις, που συνδυάζονται με σκούρες ξύλινες επιφάνειες, δίνουν τον τόνο πολυτέλειας που αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Σε ότι αφορά τώρα τα μηχανικά μέρη, κάτω από το καπό βρίσκεται ο ελαφρώς τροποποιημένος V8 bi-turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 600 ίππους και αυξημένη ροπή σε σχέση με το “απλό” μοντέλο κατά 67 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν 8 σχέσεων. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα τα πρώτα 100 km/h να έρχονται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική φτάνει στα 321 km/h.
Το μοντέλο ενδέχεται να παρουσιαστεί στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης, με τις πρώτες αιτήσεις παραγγελίας να συμπληρώνονται από τον Μάρτιο. Όσον αφορά τώρα την τιμή, παραμένει άγνωστη προς το παρόν.