Είναι δύσκολο να φτάσεις στην κορυφή και ακόμα πιο δύσκολο να παραμείνεις εκεί, γι’ αυτό οι μηχανικοί της ελληνικής «Extreme Tuners» εργάζονται σκληρά πάνω στον κινητήρα του ισχυρότερου Mitsubishi Evo του πλανήτη.
Πρόσφατα ο βελτιωτικός οίκος μας παρουσίασε τα νέα έμβολα του τετρακύλινδρου 4G63, τα οποία είναι κατασκευασμένα από χάλυβα, επιβιώνουν στις 14.000 σ.α.λ. και συμβάλλουν στην επίτευξη της απόδοσης
περισσότερων από 3.000 ίππων. Πέρα από τη σχεδίαση των νέων εμβόλων, κατασκευάστηκαν και μπιέλες από ίνες άνθρακα.
Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για τον αποδοτικότερο τετρακύλινδρο κινητήρα του πλανήτη, ο οποίος είναι υποκυβισμένος στα 1.780 κ.εκ και στροφάρει αυτή τη στιγμή στροφάρει μέχρι τις 13.500 σ.α.λ., ενώ η σχέση συμπίεσης αγγίζει το τρομακτικό νούμερο 16.8:1. Η τουρμπίνα έχει μια φτερωτή κατασκευασμένη από carbon και η πίεση υπερπλήρωσης βρίσκεται στα 2,4 bar, κάτι που σύντομα πρόκειται να αλλάξει.
Μέχρι σήμερα, η κορυφαία επίδοση στα 400 μέτρα είναι τα 7,70 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 252 km/h. Ευχή μας να έρθει νέο ρεκόρ στο άμεσο μέλλον!
Πρόσφατα ο βελτιωτικός οίκος μας παρουσίασε τα νέα έμβολα του τετρακύλινδρου 4G63, τα οποία είναι κατασκευασμένα από χάλυβα, επιβιώνουν στις 14.000 σ.α.λ. και συμβάλλουν στην επίτευξη της απόδοσης
περισσότερων από 3.000 ίππων. Πέρα από τη σχεδίαση των νέων εμβόλων, κατασκευάστηκαν και μπιέλες από ίνες άνθρακα.
Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για τον αποδοτικότερο τετρακύλινδρο κινητήρα του πλανήτη, ο οποίος είναι υποκυβισμένος στα 1.780 κ.εκ και στροφάρει αυτή τη στιγμή στροφάρει μέχρι τις 13.500 σ.α.λ., ενώ η σχέση συμπίεσης αγγίζει το τρομακτικό νούμερο 16.8:1. Η τουρμπίνα έχει μια φτερωτή κατασκευασμένη από carbon και η πίεση υπερπλήρωσης βρίσκεται στα 2,4 bar, κάτι που σύντομα πρόκειται να αλλάξει.
Μέχρι σήμερα, η κορυφαία επίδοση στα 400 μέτρα είναι τα 7,70 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 252 km/h. Ευχή μας να έρθει νέο ρεκόρ στο άμεσο μέλλον!