Σίγουρα έχετε βρεθεί πίσω από ένα καινούριο Audi A1 που γράφει «35 TFSI». Στη θέα αυτού του «35» είναι να απορείς πως μεταφράζεται η νέα κωδική ονομασία των μοντέλων της γερμανικής φίρμας.
Το μόνο σίγουρο, βέβαια, είναι ότι δεν υπάρχει Audi A1 με 3.500 κ.εκ. Η νέα πολύπλοκη πολιτική της Audi είναι να κατηγοροποιεί τις εκδόσεις της ανάλογα με την ιπποδύναμη του εκάστοτε μοντέλου. Συνεπώς, κάθε
αυτοκίνητο έχει στο πίσω μέρος έναν αριθμό που εκφράζει το εύρος ιπποδύναμης στο οποίο βρίσκεται ο κινητήρας και η ομαδοποίηση γίνεται ως εξής:
25 – 107bhp ή χαμηλότερη ιπποδύναμη
30 – 109-129bhp
35 – 148-161bhp
40 – 168-201bhp
45 – 227-248bhp
50 – 282-308bhp
55 – 329-369bhp
Έτσι, εκεί που είχαμε ένα απόλυτα κατανοητό Audi A8 3.0 TFSI με τρίλιτρο μοτέρ, τώρα η αντίστοιχη έκδοση ονομάζεται Audi A8 55 TFSI, μιας και οι 335 ίπποι το κατατάσσουν στην κατηγορία «55». Παρομοίως, ένα Audi A1 1.0 TFSI πλέον ονομάζεται Audi A1 25 TFSI.
αυτοκίνητο έχει στο πίσω μέρος έναν αριθμό που εκφράζει το εύρος ιπποδύναμης στο οποίο βρίσκεται ο κινητήρας και η ομαδοποίηση γίνεται ως εξής:
25 – 107bhp ή χαμηλότερη ιπποδύναμη
30 – 109-129bhp
35 – 148-161bhp
40 – 168-201bhp
45 – 227-248bhp
50 – 282-308bhp
55 – 329-369bhp
Έτσι, εκεί που είχαμε ένα απόλυτα κατανοητό Audi A8 3.0 TFSI με τρίλιτρο μοτέρ, τώρα η αντίστοιχη έκδοση ονομάζεται Audi A8 55 TFSI, μιας και οι 335 ίπποι το κατατάσσουν στην κατηγορία «55». Παρομοίως, ένα Audi A1 1.0 TFSI πλέον ονομάζεται Audi A1 25 TFSI.