Πολλοί θα θέλαμε μία πανίσχυρη έκδοση RS για το Audi A8, αλλά οι Γερμανοί επέλεξαν να σταματήσουν στο Audi S8. Κάπου εδώ όμως ήρθε η ABT Sportsline να απογειώσει την ισχύ της επιβλητικής λιμουζίνας.
Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα, αντί για 3,8" και ο περιοριστής ταχύτητας βρίσκεται στα 270 χλμ/ώρα.
Εξωτερικά δεν υπάρχουν αλλαγές, μιας και σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο δεν ταιριάζουν αεροδυναμικά βοηθήματα και άλλες τροποποιήσεις. Οι πελάτες του οίκου μπορούν να επιλέξουν ζάντες 20 ή 21 ιντσών,
ενώ το Audi S8 διατίθεται αποκλειστικά με κεραμικά φρένα.
Δείτε επίσης: Audi S5 Sportback: Το ομορφότερο τετράπορτο; (+vid)
Κάτω από το καπό υπάρχει ο twin-turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4 λίτρων (τον συναντάμε και στην Porsche Cayenne Turbo). Σε συνδυασμό με ένα ήπιο 48V υβριδικό σύστημα, στην εργοστασιακή του μορφή αποδίδει 571 ίππους και η ροπή φτάνει στα 800 Nm. Έπειτα από την αναβάθμιση, η ισχύς αυξήθηκε στους 700 ίππους με 880 Nm.
ενώ το Audi S8 διατίθεται αποκλειστικά με κεραμικά φρένα.
Δείτε επίσης: Audi S5 Sportback: Το ομορφότερο τετράπορτο; (+vid)
Κάτω από το καπό υπάρχει ο twin-turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4 λίτρων (τον συναντάμε και στην Porsche Cayenne Turbo). Σε συνδυασμό με ένα ήπιο 48V υβριδικό σύστημα, στην εργοστασιακή του μορφή αποδίδει 571 ίππους και η ροπή φτάνει στα 800 Nm. Έπειτα από την αναβάθμιση, η ισχύς αυξήθηκε στους 700 ίππους με 880 Nm.
Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα, αντί για 3,8" και ο περιοριστής ταχύτητας βρίσκεται στα 270 χλμ/ώρα.