Μετά από μια σειρά παρουσίασης teaser φωτογραφιών της νέας Fabia, η τσέχικη εταιρεία αποφάσισε να παρουσιάσει το πετυχημένο εμπορικά supermini της.
Όλα δείχνουν ότι βασίζεται στην πλατφόρμα του VW Polo μιας και μοιράζεται πολλά στοιχεία από
αυτό. Το αμάξωμα παραμένει κάτω από τα 4 μέτρα σε μήκος αλλά είναι κατά 30 χιλιοστά πιο χαμηλωμένο από το προηγούμενο, ενώ τα 90 χιλιοστά αύξησης του πλάτους του θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Παρόλα αυτά, οι μηχανικοί της Skoda κατάφεραν να ελαττώσουν το βάρος του κατά 65 κιλά.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η νέα Fabia θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες βενζίνης και άλλους δύο πετρελαίου. Ο μικρότερος θα είναι ο τρικύλινδρος 1.000 MPI των 60 ίππων ενώ ο δεύτερος θα είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος 1.200 TSI των 105 ίππων που θα κινεί σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα. Όσο για τους πετρελαιοκίνητους, θα είναι διαθέσιμος ο τρικύλινδρος 1.400άρης TDI common-rail που θα αποδίδει από 75 ως 105 ίππους ενώ λίγο αργότερα θα παρουσιαστεί και η δεύτερη πετρελαιοκίνητη έκδοση GreenLine των 75 ίππων με πολλά συστήματα οικονομίας όπως start/stop, αεροδυναμικές βελτιώσεις και σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το γεγονός ότι η κατανάλωση θα περιορίζεται μόλις στα 3,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα μιλάει από μόνο του.
Περισσότερες φωτογραφίες για το πολυαναμενόμενο supermini της Skoda θα δούμε τον ερχόμενο Οκτώβριο στο Παρίσι, όπου θα γίνει και η επίσημη παρουσίασή του.
Όλα δείχνουν ότι βασίζεται στην πλατφόρμα του VW Polo μιας και μοιράζεται πολλά στοιχεία από
αυτό. Το αμάξωμα παραμένει κάτω από τα 4 μέτρα σε μήκος αλλά είναι κατά 30 χιλιοστά πιο χαμηλωμένο από το προηγούμενο, ενώ τα 90 χιλιοστά αύξησης του πλάτους του θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Παρόλα αυτά, οι μηχανικοί της Skoda κατάφεραν να ελαττώσουν το βάρος του κατά 65 κιλά.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η νέα Fabia θα είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες βενζίνης και άλλους δύο πετρελαίου. Ο μικρότερος θα είναι ο τρικύλινδρος 1.000 MPI των 60 ίππων ενώ ο δεύτερος θα είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος 1.200 TSI των 105 ίππων που θα κινεί σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα. Όσο για τους πετρελαιοκίνητους, θα είναι διαθέσιμος ο τρικύλινδρος 1.400άρης TDI common-rail που θα αποδίδει από 75 ως 105 ίππους ενώ λίγο αργότερα θα παρουσιαστεί και η δεύτερη πετρελαιοκίνητη έκδοση GreenLine των 75 ίππων με πολλά συστήματα οικονομίας όπως start/stop, αεροδυναμικές βελτιώσεις και σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το γεγονός ότι η κατανάλωση θα περιορίζεται μόλις στα 3,1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα μιλάει από μόνο του.
Περισσότερες φωτογραφίες για το πολυαναμενόμενο supermini της Skoda θα δούμε τον ερχόμενο Οκτώβριο στο Παρίσι, όπου θα γίνει και η επίσημη παρουσίασή του.