Με την έναρξη της έκθεσης αυτοκινήτου στην πόλη του φωτός, όλα τα βλέμματα “καρφώθηκαν” στην ανοιχτή έκδοση της Ferrari 458 Speciale A (A από την λέξη Aperta=Ανοιχτή). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα παραχθεί σε μόλις 499 μονάδες σε τιμή άγνωστη μέχρι τώρα ενώ σύμφωνα με την ιταλική φίρμα πρόκειται για το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει.
Σε ότι αφορά το εξωτερικό της, δεν διαφέρει από την “κλειστή” έκδοση,με την sportive αίσθηση
και το εκκεντρικό design να ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς. Χαρακτηριστική είναι και η τριχρωμία του μοντέλου που παρουσιάστηκε στο Παρίσι με το κίτρινο χρώμα να συνδυάζεται με δύο λωρίδες λευκού και μπλε που διατρέχουν το αμάξωμα. Οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Grigio Corsa με 5 ακτίνες. Περνώντας στο εσωτερικό, δεν αλλάζουν πολλά πράγματα σε σχέση με την Speciale ενώ τα μπλε ανθρακονήματα μαζί με τα αλκαντάρα δερμάτινα καθίσματα δημιουργούν μια πολεμική ατμόσφαιρα.
Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε να υπάρχει άλλος κινητήρας από τον τρεις φορές best performance of the year. Ο ατμοσφαιρικός V8 χωρητικότητας 4,5 λίτρων θα αποδίδει 605 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και 540 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα; Το αμάξωμα των 1.340 κιλών (50 περισσότερα από την κλειστή έκδοση) θα ξεμπερδεύει με τα 100 km/h σε μόλις 3’'”, με το 200 km/h σε 9,5” και θα συνεχίζει μέχρι να εμφανιστεί στο κοντέρ η ένδειξη 325 km/h. Σύμφωνα με την Ferrari, η Speciale A «γυρίζει» στην πίστα του Φιοράνο σε χρόνο 1:23¨50.
Σε ότι αφορά το εξωτερικό της, δεν διαφέρει από την “κλειστή” έκδοση,με την sportive αίσθηση
και το εκκεντρικό design να ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς. Χαρακτηριστική είναι και η τριχρωμία του μοντέλου που παρουσιάστηκε στο Παρίσι με το κίτρινο χρώμα να συνδυάζεται με δύο λωρίδες λευκού και μπλε που διατρέχουν το αμάξωμα. Οι ζάντες είναι σφυρήλατες της Grigio Corsa με 5 ακτίνες. Περνώντας στο εσωτερικό, δεν αλλάζουν πολλά πράγματα σε σχέση με την Speciale ενώ τα μπλε ανθρακονήματα μαζί με τα αλκαντάρα δερμάτινα καθίσματα δημιουργούν μια πολεμική ατμόσφαιρα.
Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε να υπάρχει άλλος κινητήρας από τον τρεις φορές best performance of the year. Ο ατμοσφαιρικός V8 χωρητικότητας 4,5 λίτρων θα αποδίδει 605 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και 540 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα; Το αμάξωμα των 1.340 κιλών (50 περισσότερα από την κλειστή έκδοση) θα ξεμπερδεύει με τα 100 km/h σε μόλις 3’'”, με το 200 km/h σε 9,5” και θα συνεχίζει μέχρι να εμφανιστεί στο κοντέρ η ένδειξη 325 km/h. Σύμφωνα με την Ferrari, η Speciale A «γυρίζει» στην πίστα του Φιοράνο σε χρόνο 1:23¨50.