Το νέο Audi RS3 των 1520 κιλών ξεχωρίζει από τις απλές εκδόσεις λόγω του φουσκωμένου
bodykit και των μεγαλύτερων εισαγωγών που στολίζονται με το λογότυπο Quattro. Παράλληλα, οι 19άρες ζάντες φιλοξενούν τις “κτηνώδεις” 8πίστονες εμπρός δαγκάνες και τις δισκόπλακες διαμέτρου 370mm, ενώ για πρώτη φορά ένα hatchback αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο και με κεραμικά δισκόφρενα. Η sportive αίσθηση συνεχίζεται και σε άλλα τμήματα του αυτοκινήτου, όπως οι βαμμένοι με μαύρο ματ καθρέφτες και οι οβάλ εξατμίσεις δεξιά-αριστερά του αμαξώματος.
Το εσωτερικό του νέο Audi RS3 ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, με τα δερμάτινα καθίσματα να φιλοξενούν το λογότυπο RS, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται ανθρακονημάτινα bucket καθίσματα. Πρωταγωνιστές του εσωτερικού είναι, επίσης, το flat buttom πολυλειτουργικό τιμόνι, ο δερμάτινος επιλογές και τα ανοξείδωτα ατσαλένια πεντάλ.
Περνώντας τώρα στα μηχανικά μέρη, οι μηχανικοί της Audi τοποθέτησαν κάτω από το καπό τον 5κύλινδρο TFSI χωρητικότητας 2,5 λίτρων, ο οποίος σε συνδυασμό με ένα turbo ρυθμισμένο στα 1,3 bar αποδίδει 367 ίππους και 465 Nm ροπή. Σε συνδυασμό με το ανανεωμένο 7τάχυτο S-Tronic διπλού συμπλέκτη που υπόσχεται πολύ ταχύτερες αλλαγές από το προηγούμενο μοντέλο, η βελόνα θα σκαρφαλώνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα και θα συνεχίζει μέχρι τα 280 km/h. Αυτή η επίδοση οφείλεται και στο σύστημα Quattro που θα στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ σε συνδυασμό με την λειτουργία torque vectoring η ροπή θα μπορεί να μεταφερθεί 100% στους πίσω τροχούς.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Μάρτιο σε τιμή που δεν θα απέχει και πολύ από το προηγούμενο RS3, ενώ οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι.