Στο στόχαστρο του οικονομικού επιτελείου της χώρας έχουν επανέλθει οι ακινησίες αυτοκινήτων, οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia ανέρχονται σε περίπου 600.000 ΙΧ. Ειδικότερα η κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας στα τέλη του κάθε έτους αποτελεί ένα τεράστιο πρόβλημα για τις εφορίες αλλά και για το υπουργείο Οικονομικών το οποίο βλέπει να μειώνονται τα έσοδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia τα στελέχη του οικονομικού επιτελείου προσανατολίζονται να επιβάλλουν ένα μικρό Τέλος Ακινησίας στα οχήματα που έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας με διπλό στόχο. Από την μία μεριά θα καταγραφεί αύξηση εσόδων και από
την άλλη θα αποτρέψουν άλλους ιδιοκτήτες να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.
Το κόστος για το Τέλος Ακινησίας εξετάζεται να κυμαίνεται από 20 ευρώ χωρίς να έχει οριστεί η υψηλότερη τιμή χρέωσης αλλά αν πολλαπλασιάζει κανείς τη χαμηλότερη χρέωση με τις 600.000 κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας τότε θα αντιληφθεί πως το αποτέλεσμα ανέρχεται σε 12 εκατ. ευρώ! Αν βέβαια οι χρεώσεις για το Τέλος Ακινησίας αυξάνονται ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα τότε ανάλογα θα αυξάνονται και τα έσοδα καθώς αν υπολογίζει κανείς πως το συγκεκριμένο Τέλος κατά μέσο όρο ανέλθει σε 30 ευρώ τότε το αποτέλεσμα θα είναι 18 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο εξαιτίας της φοροεπιδρομής που έρχεται το οικονομικό επιτελείο εξετάζει και ένα άλλο ενδεχόμενο για το Τέλος Ακινησίας το οποίο συνδέεται με το Περιουσιολόγιο. Δηλαδή τα αυτοκίνητα που θα καταγραφούν στο Περιουσιολόγιο είτε έχουν πινακίδες είτε δεν έχουν θα αποτελούν πάγια Περιουσιακά στοιχεία και θα φορλογούνται κανονικά!
Επίσης ένα ακόμη «καυτό» θέμα για το υπουργείο Οικονομικών αφορά στους κατόχους αυτοκινήτων που δεν καταβάλουν τα Τέλη Κυκλοφορίας και ανέρχονται πάνω από 1 εκατομμύριο!
Πηγή:enikonomia.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia τα στελέχη του οικονομικού επιτελείου προσανατολίζονται να επιβάλλουν ένα μικρό Τέλος Ακινησίας στα οχήματα που έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας με διπλό στόχο. Από την μία μεριά θα καταγραφεί αύξηση εσόδων και από
την άλλη θα αποτρέψουν άλλους ιδιοκτήτες να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους.
Το κόστος για το Τέλος Ακινησίας εξετάζεται να κυμαίνεται από 20 ευρώ χωρίς να έχει οριστεί η υψηλότερη τιμή χρέωσης αλλά αν πολλαπλασιάζει κανείς τη χαμηλότερη χρέωση με τις 600.000 κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας τότε θα αντιληφθεί πως το αποτέλεσμα ανέρχεται σε 12 εκατ. ευρώ! Αν βέβαια οι χρεώσεις για το Τέλος Ακινησίας αυξάνονται ανάλογα με τον κυβισμό του κινητήρα τότε ανάλογα θα αυξάνονται και τα έσοδα καθώς αν υπολογίζει κανείς πως το συγκεκριμένο Τέλος κατά μέσο όρο ανέλθει σε 30 ευρώ τότε το αποτέλεσμα θα είναι 18 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο εξαιτίας της φοροεπιδρομής που έρχεται το οικονομικό επιτελείο εξετάζει και ένα άλλο ενδεχόμενο για το Τέλος Ακινησίας το οποίο συνδέεται με το Περιουσιολόγιο. Δηλαδή τα αυτοκίνητα που θα καταγραφούν στο Περιουσιολόγιο είτε έχουν πινακίδες είτε δεν έχουν θα αποτελούν πάγια Περιουσιακά στοιχεία και θα φορλογούνται κανονικά!
Επίσης ένα ακόμη «καυτό» θέμα για το υπουργείο Οικονομικών αφορά στους κατόχους αυτοκινήτων που δεν καταβάλουν τα Τέλη Κυκλοφορίας και ανέρχονται πάνω από 1 εκατομμύριο!
Πηγή:enikonomia.gr