Από μηδενική βάση θα εξεταστεί η φορολογία στα αυτοκίνητα μέσω ειδικής επιτροπής που θα συσταθεί και θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από τον κλάδο.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia η ειδική επιτροπή θα εξετάσει από την αρχή τα Τέλη Κυκλοφορίας, το Φόρο Πολυτελείας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, τα τεκμήρια αλλά και ειδικά
Τέλη που θα αφορούν τα καύσιμα μέχρι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αλλά και τον Δακτύλιο. Ωστόσο βασικό προτέρημα του οικνομικού επιτελίου είναι η μείωση 50% των εσόδων που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία θα καλυφθούν από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα. Από κει και πέρα σημαντικές αλλαγές εξετάζονται στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος επιδιώκεται να αποσυνδεθεί από τον κυβισμό του κινητήρα και να συνδεθεί με την Αξία Λιανικής των αυτοκινήτων.
Επίσης και ο Φόρος Πολυτελείας αλλά και το Τέλος Ταξινόμησης εξετάζεται να συνδεθεί με την Αξία Λιανικής προ φόρων ώστε ο φόρος που θα επιβάλλεται στα αυτοκίνητα να είναι ανάλογος της αξίας τους και όχι του κυβισμού του κινητήρα.
Με λίγα λόγια τα ακριβά αυτοκίνητα θα επιβαρυνθούν περισσότερο και θα εξαλειφθούν οι πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού που προκαλούν κάποιες εταιρείες.
Πηγή: enikonomia.gr
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia η ειδική επιτροπή θα εξετάσει από την αρχή τα Τέλη Κυκλοφορίας, το Φόρο Πολυτελείας, τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, τα τεκμήρια αλλά και ειδικά
Τέλη που θα αφορούν τα καύσιμα μέχρι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα αλλά και τον Δακτύλιο. Ωστόσο βασικό προτέρημα του οικνομικού επιτελίου είναι η μείωση 50% των εσόδων που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία θα καλυφθούν από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα. Από κει και πέρα σημαντικές αλλαγές εξετάζονται στο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ο οποίος επιδιώκεται να αποσυνδεθεί από τον κυβισμό του κινητήρα και να συνδεθεί με την Αξία Λιανικής των αυτοκινήτων.
Επίσης και ο Φόρος Πολυτελείας αλλά και το Τέλος Ταξινόμησης εξετάζεται να συνδεθεί με την Αξία Λιανικής προ φόρων ώστε ο φόρος που θα επιβάλλεται στα αυτοκίνητα να είναι ανάλογος της αξίας τους και όχι του κυβισμού του κινητήρα.
Με λίγα λόγια τα ακριβά αυτοκίνητα θα επιβαρυνθούν περισσότερο και θα εξαλειφθούν οι πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού που προκαλούν κάποιες εταιρείες.
Πηγή: enikonomia.gr