Με εκκεντρική σχεδίαση που θα συζητηθεί αρκετά έρχεται η νέα γενιά BMW Σειρά 7, με την επίσημη παρουσίασή της να είναι προγραμματισμένη για σήμερα το βράδυ.
Στο εμπρός μέρος πρωταγωνιστούν οι τεράστιες γρίλιες και η μάσκα με ενεργό έλεγχο των πτερυγίων, τα οποία ανοίγουν όταν ο κινητήρας έχει πρόσθετες ανάγκες ψύξης. Το αμάξωμα των 5,120 μέτρων (5,260m
στη μεγαλύτερη έκδοση) διακρίνεται για τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το αμάξωμα, τα ανασχεδιασμένα led φωτιστικά σώματα (laser προαιρετικά που φωτίζουν μέχρι τα 560 μέτρα), τις νέες ζάντες μεγέθους από 17 έως 21 ίντσες, αλλά και τα χρωμιομένα διακοσμητικά στοιχεία.
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι ασφαλώς πολυτελές, με δερμάτινες επενδύσεις παντού και νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι. Ασφαλώς, στη κεντρική κονσόλα υπάρχει άλλη μία ψηφιακή οθόνη μεγέθους 10,25” για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ στα πίσω καθίσματα υπάρχουν άλλες δύο οθόνες 10 ιντσών που συνοδεύονται από συσκευή αναπαραγωγής Blu-ray, που επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες ψυχαγωγίας, πλοήγησης και διαδικτύου.
Περνάμε στους διαθέσιμους κινητήρες, με τη γκάμα να περιλαμβάνει τρεις κινητήρες πετρελαίου, δύο βενζίνης και μία υβριδική έκδοση. Ξεκινάμε με την 730d, που εξοπλίζεται με εξακύλινδρο σε σειρά πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με την ισχύ να αγγίζει τους 265 ίππων και τη ροπή τα 620 Nm. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 6,1 δευτερόλεπτα και 5,8 στην xDrive έκδοση. Η έκδοση 740d διαθέτει παρόμοιο κινητήρα με την απόδοση να αυξάνεται στους 320 ίππους με 680 Nm ροπής. Όσο για τα 0-100 km/h, 5,3 δευτερόλεπτα είναι αρκετά. Η γκάμα πετρελαιοκινητήρων ολοκληρώνεται με την 750d, στην περίπτωση της οποίας ο 3λιτρος κινητήρας αποδίδει 400 ίππους και 760 Nm ροπής, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 4,6”.
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων βενζίνης βρίσκεται η 750i xDrive, η οποία εξοπλίζεται με τον V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων και απόδοσης 530 ίππων με 750 Nm ροπής, ενώ τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 4”. Ο δεύτερος και ισχυρότερος κινητήρας της γκάμας είναι ο θηριώδης V12 twin-turbo της M760Li xDrive με χωρητικότητα της τάξης των 6,6 λίτρων. Η απόδοσή του αγγίζει τους 585 ίππους και η ροπή τα 850 Nm, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 305 km/h.
Για το τέλος αφήνουμε την plug-in υβριδική 745e με τον εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης να αποδίδει συνδυαστικά με ηλεκτροκινητήρα 394 ίππους και 600 Nm ροπής, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε 5,3”.
Η νέα BMW Σειρά 7 θα είναι διαθέσιμη από τον ερχόμενο Απρίλιο σε δύο αμαξώματα, όλα τα μοντέλα θα εξοπλίζονται με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων, ενώ θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής της τετρακίνητης xDrive.
Στο εμπρός μέρος πρωταγωνιστούν οι τεράστιες γρίλιες και η μάσκα με ενεργό έλεγχο των πτερυγίων, τα οποία ανοίγουν όταν ο κινητήρας έχει πρόσθετες ανάγκες ψύξης. Το αμάξωμα των 5,120 μέτρων (5,260m
στη μεγαλύτερη έκδοση) διακρίνεται για τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το αμάξωμα, τα ανασχεδιασμένα led φωτιστικά σώματα (laser προαιρετικά που φωτίζουν μέχρι τα 560 μέτρα), τις νέες ζάντες μεγέθους από 17 έως 21 ίντσες, αλλά και τα χρωμιομένα διακοσμητικά στοιχεία.
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι ασφαλώς πολυτελές, με δερμάτινες επενδύσεις παντού και νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι. Ασφαλώς, στη κεντρική κονσόλα υπάρχει άλλη μία ψηφιακή οθόνη μεγέθους 10,25” για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ στα πίσω καθίσματα υπάρχουν άλλες δύο οθόνες 10 ιντσών που συνοδεύονται από συσκευή αναπαραγωγής Blu-ray, που επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες ψυχαγωγίας, πλοήγησης και διαδικτύου.
Περνάμε στους διαθέσιμους κινητήρες, με τη γκάμα να περιλαμβάνει τρεις κινητήρες πετρελαίου, δύο βενζίνης και μία υβριδική έκδοση. Ξεκινάμε με την 730d, που εξοπλίζεται με εξακύλινδρο σε σειρά πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με την ισχύ να αγγίζει τους 265 ίππων και τη ροπή τα 620 Nm. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 6,1 δευτερόλεπτα και 5,8 στην xDrive έκδοση. Η έκδοση 740d διαθέτει παρόμοιο κινητήρα με την απόδοση να αυξάνεται στους 320 ίππους με 680 Nm ροπής. Όσο για τα 0-100 km/h, 5,3 δευτερόλεπτα είναι αρκετά. Η γκάμα πετρελαιοκινητήρων ολοκληρώνεται με την 750d, στην περίπτωση της οποίας ο 3λιτρος κινητήρας αποδίδει 400 ίππους και 760 Nm ροπής, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 4,6”.
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων βενζίνης βρίσκεται η 750i xDrive, η οποία εξοπλίζεται με τον V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων και απόδοσης 530 ίππων με 750 Nm ροπής, ενώ τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 4”. Ο δεύτερος και ισχυρότερος κινητήρας της γκάμας είναι ο θηριώδης V12 twin-turbo της M760Li xDrive με χωρητικότητα της τάξης των 6,6 λίτρων. Η απόδοσή του αγγίζει τους 585 ίππους και η ροπή τα 850 Nm, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 305 km/h.
Για το τέλος αφήνουμε την plug-in υβριδική 745e με τον εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης να αποδίδει συνδυαστικά με ηλεκτροκινητήρα 394 ίππους και 600 Nm ροπής, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε 5,3”.
Η νέα BMW Σειρά 7 θα είναι διαθέσιμη από τον ερχόμενο Απρίλιο σε δύο αμαξώματα, όλα τα μοντέλα θα εξοπλίζονται με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων, ενώ θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής της τετρακίνητης xDrive.