Η αναβίωση του θρυλικού ονόματος «GSi» ανακοινώθηκε πριν από μερικές ώρες από τον διευθυντή σχεδιασμού, Mark Adams, με τις περισσότερες προβλέψεις να αναφέρονται σε μία έκδοση του Astra. Όπως φαίνεται όμως, το Insignia είναι το πρώτο μοντέλο που θα φέρει αυτή την ιστορική ονομασία που ξεκίνησε το 1984 με τα Manta και Kadett GSi.
Οι πρώτες επίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο Opel Insignia GSi θα εξοπλίζεται στην Ευρώπη με έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 260 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση θα περνά
και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου σασμάν, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι διαθέτει τεχνολογία torque vectoring, η οποία επιτρέπει τη μεταφορά ροπής στον εξωτερικό τροχό στις στροφές, ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα υποστροφής.
Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, διαφοροποιείται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, τα φρένα της Brembo και τις 20άρες ζάντες, ενώ στο εσωτερικό επικρατεί πολεμικό κλίμα με τα μπάκετ καθίσματα να κλέβουν την παράσταση.
Σύμφωνα με την Opel, το νέο Insignia GSi είναι ταχύτερο από το απερχόμενο OPC στην πίστα του Nurburgring και ένας από τους σημαντικότερους λόγους είναι το μειωμένο κατά 160 κιλά βάρος του. Η επίσημη παρουσία του θα λάβει χώρα στο σαλόνι της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.
Οι πρώτες επίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο Opel Insignia GSi θα εξοπλίζεται στην Ευρώπη με έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 260 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση θα περνά
και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου σασμάν, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι διαθέτει τεχνολογία torque vectoring, η οποία επιτρέπει τη μεταφορά ροπής στον εξωτερικό τροχό στις στροφές, ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα υποστροφής.
Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, διαφοροποιείται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, τα φρένα της Brembo και τις 20άρες ζάντες, ενώ στο εσωτερικό επικρατεί πολεμικό κλίμα με τα μπάκετ καθίσματα να κλέβουν την παράσταση.
Σύμφωνα με την Opel, το νέο Insignia GSi είναι ταχύτερο από το απερχόμενο OPC στην πίστα του Nurburgring και ένας από τους σημαντικότερους λόγους είναι το μειωμένο κατά 160 κιλά βάρος του. Η επίσημη παρουσία του θα λάβει χώρα στο σαλόνι της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.