![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhpviy-hB7-tqtgleXIR3IxgmuQL4LdupUsYy1ef8PjZm2ZDDqDJqCwV0AQa9rrD8kJFEc-F4cM7MvgEQqem0EQp3ITPdGsapKSSBE9DhJkzl8OOPlOqwAehJ-xMJAW6y8CegQ8XyjlpdU/w640-h360/Audi-RS6-ABT.jpg)
Το Audi RS6-R, όπως το ονόμασε ο γερμανικός οίκος, φέρει ένα bodykit με carbon επιφάνειες. Το εμπρός splitter, οι πλαϊνές ποδιές και ο διαχύτης είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Επιπλέον οι ζάντες είναι μεγέθους 22 ιντσών και το αμάξωμα «πατάει» σε ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Το χρώμα ονομάζεται Glacier white.
Δείτε επίσης: Το απόλυτο Audi RS7-R της ABT με τρομακτικό κόστος μετατροπής (+video)
Σε ότι αφορά τον twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, η απόδοση των 600 ίππων έχει απογειωθεί στους 740. Ταυτόχρονα, η ροπή αγγίζει το υπερβολικό νούμερο των 920 Nm. Έτσι, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 3,27 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα.
Δείτε επίσης: Το απόλυτο Audi RS7-R της ABT με τρομακτικό κόστος μετατροπής (+video)
Σε ότι αφορά τον twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, η απόδοση των 600 ίππων έχει απογειωθεί στους 740. Ταυτόχρονα, η ροπή αγγίζει το υπερβολικό νούμερο των 920 Nm. Έτσι, τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 3,27 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα.