Στην ανανέωση του Volkswagen Arteon προχώρησε η γερμανική φίρμα, με το αυτοκίνητο να προσφέρεται πλέον και στην έκδοση αμαξώματος Shooting Brake.
Το νέο μοντέλο της γερμανικής φίρμας παρουσιάστηκε πριν από μερικές ώρες και φέρει ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, με πιο αιχμηρές γωνίες. Ανασχεδιασμένα είναι επίσης τα φωτιστικά σώματα, τόσο
στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Υπάρχουν νέα σχέδια των ζαντών αλουμινίου μεγέθους έως 20 ιντσών, αλλά και τρία νέα χρώματα.
Δείτε επίσης: Volkswagen Arteon R-Line 275 ίππων σε μόλις 250 αντίτυπα
Στο εσωτερικό, στη θέση του πίνακα οργάνων συναντάμε το Volkswagen Digital Cockpit 10,3 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί οθόνη ψυχαγωγίας MIB3 8,0 ιντσών. Εννοείται πως υπάρχει συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και το Android Auto.
στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Υπάρχουν νέα σχέδια των ζαντών αλουμινίου μεγέθους έως 20 ιντσών, αλλά και τρία νέα χρώματα.
Δείτε επίσης: Volkswagen Arteon R-Line 275 ίππων σε μόλις 250 αντίτυπα
Στο εσωτερικό, στη θέση του πίνακα οργάνων συναντάμε το Volkswagen Digital Cockpit 10,3 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί οθόνη ψυχαγωγίας MIB3 8,0 ιντσών. Εννοείται πως υπάρχει συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και το Android Auto.
Κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μία μεγάλη γκάμα κινητήρων. Υπάρχουν τρεις κινητήτες TSI, ένας 1,5 απόδοσης 150 ίππων και δύο δίλιτροι με 190 και 280 ίππους. Οι πετρελαιοκινητήρες είναι δύο 2λιτροι TDI, με την ισχύ να αγγίζει τους 150 ή 200 ίππους. Εννοείται ότι δεν απουσιάζει η plug-in υβριδική έκδοση, η οποία βασίζεται στον 1,4 TSI, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει στους 218 ίππους. Η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περισσότερα από 50 χιλιόμετρα.
Κάπως έτσι φτάνουμε στην κορυφαία έκδοση Arteon R, η οποία είναι διαθέσιμη τόσο στο coupe αμάξωμα, όσο και στο shooting brake. Εξοπλίζεται με τεράστιες ζάντες 20 ιντσών που φιλοξενούν μπλε δαγκάνες, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη. Ο 2λιτρος TSI αποδίδει 320 ίππους και 450 Nm ροπής. Εννοείται πως η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου DSG διπλού συμπλέκτη.