Η πιο «light» έκδοση ονομάζεται RS και θα φέρει CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Η αμέσως επόμενη είναι η RZ στην οποία προστίθεται το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, οι σφυρήλατες ζάντες της BBS και τα διαφορικά περιορισμένη ολίσθησης τύπου Torsen και στους δύο άξονες.
Δείτε επίσης: Με τον αποδοτικότερο κινητήρα του κόσμου το νέο Toyota Yaris
Η κορυφαία και πιο σκληροπυρηνική έκδοση είναι η RC. Στην προκειμένη περίπτωση «θυσιάζονται» αξεσουάρ, όπως το ηχοσύστημα, ώστε να μειωθεί το συνολικό βάρος. Εννοείται πως σε όλες τις περιπτώσεις, κάτω από το καπό του τετρακίνητου Toyota GR Yaris βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας απόδοσης 261 ίππων και 360 Nm ροπής από μόλις 1.618 κ.εκ.
Δείτε επίσης: Ανακοινώθηκε η τιμή του τετρακίνητου Toyota GR Yaris
Το αν η Toyota θα ακολουθήσει την ίδια πολιτική και στην ευρωπαϊκή αγορά, προς το παρόν παραμένει άγνωστο.
Δείτε επίσης: Με τον αποδοτικότερο κινητήρα του κόσμου το νέο Toyota Yaris
Η κορυφαία και πιο σκληροπυρηνική έκδοση είναι η RC. Στην προκειμένη περίπτωση «θυσιάζονται» αξεσουάρ, όπως το ηχοσύστημα, ώστε να μειωθεί το συνολικό βάρος. Εννοείται πως σε όλες τις περιπτώσεις, κάτω από το καπό του τετρακίνητου Toyota GR Yaris βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας απόδοσης 261 ίππων και 360 Nm ροπής από μόλις 1.618 κ.εκ.
Δείτε επίσης: Ανακοινώθηκε η τιμή του τετρακίνητου Toyota GR Yaris
Το αν η Toyota θα ακολουθήσει την ίδια πολιτική και στην ευρωπαϊκή αγορά, προς το παρόν παραμένει άγνωστο.