Οι λάτρεις της αυτοκίνησης τον αγάπησαν λόγω του ήχου του, ειδικά στην περίπτωση του VR6 με τον επιπλέον κύλινδρο. Ο γερμανικός όμιλος επίσης τον λάτρεψε λόγω του τετραγωνισμένου σχήματος και του χαμηλού κόστους παραγωγής, με αποτέλεσμα να τον δούμε σε πολλά αυτοκίνητα, από ισχυρές εκδόσεις του Volkswagen Golf μέχρι την Porsche Cayenne.
Δείτε επίσης: Αυτός είναι ο αποδοτικότερος κινητήρας του πλανήτη (pic+vid)
Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους κινητήρες διάταξης V είχε μία πολλαπλή εξαγωγής και μία κεφαλή, ενώ ο VR5 ήταν ουσιαστικά ένας VR6 με έναν κύλινδρο λιγότερο. Η χωρητικότητά του άγγιζε τα 2,3 λίτρα και αρχικά απέδιδε 150 ίππους. Λίγο αργότερα, οι μηχανικοί της VW τοποθέτησαν δύο εκκεντροφόρους με 20 βαλβίδες και σύστημα μεταβλητού χρονισμού με την ιπποδύναμη να αυξάνεται στα 170 άλογα.
Δείτε επίσης: Αυτός είναι ο αποδοτικότερος κινητήρας του πλανήτη (pic+vid)
Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους κινητήρες διάταξης V είχε μία πολλαπλή εξαγωγής και μία κεφαλή, ενώ ο VR5 ήταν ουσιαστικά ένας VR6 με έναν κύλινδρο λιγότερο. Η χωρητικότητά του άγγιζε τα 2,3 λίτρα και αρχικά απέδιδε 150 ίππους. Λίγο αργότερα, οι μηχανικοί της VW τοποθέτησαν δύο εκκεντροφόρους με 20 βαλβίδες και σύστημα μεταβλητού χρονισμού με την ιπποδύναμη να αυξάνεται στα 170 άλογα.
Στην περίπτωση του VR6, η χωρητικότητα ήταν από 2,8 μέχρι 3,2 λίτρα, με ιπποδυνάμεις που ξεκινούσαν από τους 174 ίππους και έφταναν μέχρι τους 250, όπως στην περίπτωση της πρώτης γενιάς Porsche Cayenne και του VW Golf R32.
Στο βίντεο του Engineering Explained, θα μάθετε ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τη λειτουργία του VR5, όπως η διάταξη των κυλίνδρων και ο τρόπος λειτουργίας των βαλβίδων.
Στο βίντεο του Engineering Explained, θα μάθετε ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τη λειτουργία του VR5, όπως η διάταξη των κυλίνδρων και ο τρόπος λειτουργίας των βαλβίδων.