Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία «Consumer Reports» και αναλύει αναφορές που έκαναν στο παρελθόν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες για τα αυτοκίνητά τους. Εννοείται πως συμπεριλαμβάνονται μόνο σοβαρές ζημιές του κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, δόθηκε έμφαση σε τρεις επιδιορθώσεις, ανακατασκευή κινητήρα, φλάντζα κεφαλής και κιβώτιο ταχυτήτων. Σε ορισμένα μοντέλα, αυτά τα προβλήματα εμφανίζονται με εκπληκτική συχνότητα σε μια συγκεκριμένη ηλικία και χιλιόμετρα.
Δείτε επίσης: Ποιες εταιρείες έχουν τα λιγότερα «Check Engine»;
Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται το Audi A4 χρονολογίας 2009-2010 με τον κινητήρα βενζίνης 2.0 TFSI. Οι περισσότερες βλάβες εντοπίζονται στην περίοδο 170.000 με 250.000 χιλιόμετρα. Ψηλά στην κατάταξη (4η θέση) βρίσκεται και το Mini Couper 2008-2009, με τις περισσότερες βλάβες να έρχονται μεταξύ 196.000 και 208.000 χιλιόμετρα.
Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την έρευνα, αλλά και τα 10 αυτοκίνητα που συγκέντρωσαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές.
Δείτε επίσης: Ποιες εταιρείες έχουν τα λιγότερα «Check Engine»;
Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται το Audi A4 χρονολογίας 2009-2010 με τον κινητήρα βενζίνης 2.0 TFSI. Οι περισσότερες βλάβες εντοπίζονται στην περίοδο 170.000 με 250.000 χιλιόμετρα. Ψηλά στην κατάταξη (4η θέση) βρίσκεται και το Mini Couper 2008-2009, με τις περισσότερες βλάβες να έρχονται μεταξύ 196.000 και 208.000 χιλιόμετρα.
Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την έρευνα, αλλά και τα 10 αυτοκίνητα που συγκέντρωσαν τις περισσότερες αρνητικές αναφορές.