Το νέο μοντέλο διαφοροποιείται στο εμπρός τμήμα, με το πλαίσιο της πολυσυζητημένης γρίλιας να είναι μαύρο και όχι νίκελ. Ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και στο πλαϊνό του τμήμα υπάρχουν δύο εισαγωγές για την ψύξη των φρένων. Αξιοσημείωτη προσθήκη είναι οι δύο αεραγωγοί επάνω στο καπό και τα δύο νεύρα που εκτείνονται πάνω από το σήμα.
Δείτε επίσης: Η βασική έκδοση της BMW Σειρά 4 είναι... πολύ βασική!
Υπενθυμίζουμε ότι είναι ήδη γνωστό πως κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58 των X3 M και X4 M. Πρόκειται για έναν twon-turbo κινητήρα με έξι κυλίνδρους σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων. Η απόδοσή του θα αγγίζει τους 473 ίππους, ενώ στην έκδοση Competition τους 503.
Επιπλέον, έχει ξεκαθαριστεί η πρόθεση της βαυαρικής φίρμας να διαθέσει την κορυφαία BMW M4 με σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει μεταφορά της ισχύος αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, αλλά θα υπάρχει διαθέσιμη έκδοση με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Δείτε επίσης: Η βασική έκδοση της BMW Σειρά 4 είναι... πολύ βασική!
Υπενθυμίζουμε ότι είναι ήδη γνωστό πως κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58 των X3 M και X4 M. Πρόκειται για έναν twon-turbo κινητήρα με έξι κυλίνδρους σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων. Η απόδοσή του θα αγγίζει τους 473 ίππους, ενώ στην έκδοση Competition τους 503.
Επιπλέον, έχει ξεκαθαριστεί η πρόθεση της βαυαρικής φίρμας να διαθέσει την κορυφαία BMW M4 με σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει μεταφορά της ισχύος αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, αλλά θα υπάρχει διαθέσιμη έκδοση με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.