Πρόκειται για τον 26χρονο Ευάγγέλο Αρβανιτάκη που μετράει ήδη 6 μήνες εργασίας για την ομάδα της Ferrari στη Formula 1 ως αεροδυναμιστής. Το carHellas επικοινωνεί μαζί του και σας “μεταφέρει” εντυπώσεις από τον χώρο της απόλυτης ταχύτητας!
Βαγγέλη πότε μπήκες στον χώρο της αγωνιστικής οδήγησης;
Ξεκίνησα από μικρή ηλικία. Ήδη από 8 ετών συμμετείχα σε αγώνες κάρτ πανελλήνιου επιπέδου. Από εκεί και πέρα στα 17 έτρεχα με αγωνιστικά
αυτοκίνητα και συνέχισα στην Formula 3 οδηγώντας καρτ των 125cc.Παράλληλα στους πανεπιστημιακούς αγώνες ήμουν ο πρώτος οδηγός της σχολής μου.
Ποιος ήταν ο κύκλος σπουδών σου προκειμένου να φτάσεις στην F1; Ολοκληρώνοντας το αγγλικό λύκειο στην Ελλάδα σε ηλικία 18 ετών, συνέχισα τις σπουδές μου στο πανεπιστήμιο του Kingston πάνω στην αεροδυναμική για τρία χρόνια. Συνέχισα με μεταπτυχιακό στον τομέα της αεροδυναμικής στο πανεπιστήμιο Imperial. Έπειτα βρέθηκα στην ομάδα της Mercedes στην F1 εφαρμόζοντας τις γνώσεις που είχα αποκομίσει από τις σπουδές μου πάνω στον σχεδιασμό του μονοθεσίου.
Ποια είναι η μέχρι τώρα πορεία σου στην F1 και με τι ακριβώς ασχολείσαι καθημερινά; Ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία στην Mercedes ως αεροδυναμιστής μονοθεσίου για σχεδόν δύο χρόνια. Έπειτα έφτασα στην Ιταλία και εδώ και 6 μήνες εργάζομαι στο εργοστάσιο της Ferrari στο Μαρανέλο ως αεροδυναμιστής. Η κύρια ασχολία μου είναι να σχεδιάζω τμήματα του μονοθεσίου, να τα περνάω σε ειδικά σχεδιαστικά προγράμματα 3D στον υπολογιστή και στη συνέχεια να τα μεταφέρω στην αεροσήραγγα για να πάρω τις απαραίτητες μετρήσεις και να βγάλω τα αντίστοιχα συμπεράσματα.
Επικρατεί κλίμα αισιοδοξίας για την νέα χρονιά στη Ferrari; Ναι! Πιστεύω πως το αυτοκίνητο θα σταθεί ισάξια απέναντι στον ανταγωνισμό και το δίδυμο Alonso και Raikonen θα τα πάει αρκετά καλά. Τους θεωρώ και τους δύο κορυφαίους οδηγούς.
Πρόκειται να επιστρέψεις στην Ελλάδα στο μέλλον και ποιες συμβουλές θα έδινες στους νέους που έχουν παρόμοιες βλέψεις με εσένα; Θα ήθελα πολύ να επιστρέψω στην Ελλάδα αλλά το επάγγελμα μου καθιστά κάτι τέτοιο αδύνατο. Οι ευκαιρίες για εξέλιξη και επαγγελματική καριέρα εδώ είναι περισσότερες σε σχέση με την Ελλάδα. Όσο για τους νέους αυτό που έχω να προτείνω είναι να θυσιάσουν κάποιες άλλες χαρές της ζωής προκειμένου να φτάσουν στην F1. Επίσης, η συνεχής υπομονή και επιμονή είναι το παν για να πετύχεις τους στόχους και αν αγαπάς πραγματικά κάτι τέτοιο στο τέλος το πετυχαίνεις. Η δυσκολία είναι μέχρι να μπεις στην F1, από εκεί και πέρα τα πράγματα γίνονται πιο ομαλά.
Ολοκληρώνοντας θα ήθελα να μου πεις πως σου ακούγεται η ιδέα μιας πίστας F1 στην χώρα μας. Θα ήταν πραγματικά πολύ ευχάριστο να δημιουργηθεί μια τέτοια πίστα στην Ελλάδα αλλά πιστεύω πως θα μείνει όνειρο για πολλά χρόνια ακόμα. Δεν υπάρχει θέληση από την πλευρά της πολιτείας ώστε να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα.
Ας ευχηθούμε καλή δύναμη στο έργο του Έλληνα αεροδυναμιστή της Ferrari, υγεία και πολλές επιτυχίες στην καριέρα του!
Βαγγέλη πότε μπήκες στον χώρο της αγωνιστικής οδήγησης;
Ξεκίνησα από μικρή ηλικία. Ήδη από 8 ετών συμμετείχα σε αγώνες κάρτ πανελλήνιου επιπέδου. Από εκεί και πέρα στα 17 έτρεχα με αγωνιστικά
αυτοκίνητα και συνέχισα στην Formula 3 οδηγώντας καρτ των 125cc.Παράλληλα στους πανεπιστημιακούς αγώνες ήμουν ο πρώτος οδηγός της σχολής μου.
Ποιος ήταν ο κύκλος σπουδών σου προκειμένου να φτάσεις στην F1; Ολοκληρώνοντας το αγγλικό λύκειο στην Ελλάδα σε ηλικία 18 ετών, συνέχισα τις σπουδές μου στο πανεπιστήμιο του Kingston πάνω στην αεροδυναμική για τρία χρόνια. Συνέχισα με μεταπτυχιακό στον τομέα της αεροδυναμικής στο πανεπιστήμιο Imperial. Έπειτα βρέθηκα στην ομάδα της Mercedes στην F1 εφαρμόζοντας τις γνώσεις που είχα αποκομίσει από τις σπουδές μου πάνω στον σχεδιασμό του μονοθεσίου.
Ποια είναι η μέχρι τώρα πορεία σου στην F1 και με τι ακριβώς ασχολείσαι καθημερινά; Ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία στην Mercedes ως αεροδυναμιστής μονοθεσίου για σχεδόν δύο χρόνια. Έπειτα έφτασα στην Ιταλία και εδώ και 6 μήνες εργάζομαι στο εργοστάσιο της Ferrari στο Μαρανέλο ως αεροδυναμιστής. Η κύρια ασχολία μου είναι να σχεδιάζω τμήματα του μονοθεσίου, να τα περνάω σε ειδικά σχεδιαστικά προγράμματα 3D στον υπολογιστή και στη συνέχεια να τα μεταφέρω στην αεροσήραγγα για να πάρω τις απαραίτητες μετρήσεις και να βγάλω τα αντίστοιχα συμπεράσματα.
Επικρατεί κλίμα αισιοδοξίας για την νέα χρονιά στη Ferrari; Ναι! Πιστεύω πως το αυτοκίνητο θα σταθεί ισάξια απέναντι στον ανταγωνισμό και το δίδυμο Alonso και Raikonen θα τα πάει αρκετά καλά. Τους θεωρώ και τους δύο κορυφαίους οδηγούς.
Πρόκειται να επιστρέψεις στην Ελλάδα στο μέλλον και ποιες συμβουλές θα έδινες στους νέους που έχουν παρόμοιες βλέψεις με εσένα; Θα ήθελα πολύ να επιστρέψω στην Ελλάδα αλλά το επάγγελμα μου καθιστά κάτι τέτοιο αδύνατο. Οι ευκαιρίες για εξέλιξη και επαγγελματική καριέρα εδώ είναι περισσότερες σε σχέση με την Ελλάδα. Όσο για τους νέους αυτό που έχω να προτείνω είναι να θυσιάσουν κάποιες άλλες χαρές της ζωής προκειμένου να φτάσουν στην F1. Επίσης, η συνεχής υπομονή και επιμονή είναι το παν για να πετύχεις τους στόχους και αν αγαπάς πραγματικά κάτι τέτοιο στο τέλος το πετυχαίνεις. Η δυσκολία είναι μέχρι να μπεις στην F1, από εκεί και πέρα τα πράγματα γίνονται πιο ομαλά.
Ολοκληρώνοντας θα ήθελα να μου πεις πως σου ακούγεται η ιδέα μιας πίστας F1 στην χώρα μας. Θα ήταν πραγματικά πολύ ευχάριστο να δημιουργηθεί μια τέτοια πίστα στην Ελλάδα αλλά πιστεύω πως θα μείνει όνειρο για πολλά χρόνια ακόμα. Δεν υπάρχει θέληση από την πλευρά της πολιτείας ώστε να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα.
Ας ευχηθούμε καλή δύναμη στο έργο του Έλληνα αεροδυναμιστή της Ferrari, υγεία και πολλές επιτυχίες στην καριέρα του!