Στην τελική ευθεία βρίσκεται η ενεργοποίηση του συστήματος ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων για τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν πάνω από 2,5 εκατ. οχήματα (1 εκατ. δίκυκλα) χωρίς Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, ενώ επίσης δεν μπορεί να υπολογιστεί με ακρίβεια πόσα κυκλοφορούν με πλαστά Δελτία ελέγχου.
Ειδικότερα η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων αναμένεται πολύ σύντομα να διαπιστώσει τον
ακριβή αριθμό των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από Τεχνικό ‘Ελεγχο ώστε στη συνέχεια να ειδοποιηθούν οι ιδιοκτήτες οχημάτων που «απέχουν» από το θεσμό και αν δεν συμμορφωθούν να τους επιβληθούν τα πρόστιμα που ορίζει ο νόμος.
Παράλληλα θα πρέπει να υπενθυμίσουμε πως από τον Ιανουάριο του 2013 οι έλεγχοι καταγράφονται στο ηλεκτρονικό σύστημα μηχανογράφησης τόσο από τα Ιδιωτικά όσο και από τα Δημόσια ΚΤΕΟ και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η διασταύρωση των στοιχείων είναι πολύ εύκολη και σε ελάχιστο χρόνο μπορούν να διαπιστωθούν με απόλυτη ακρίβεια πόσα είναι τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από Τεχνικό Ελεγχο.
Τα πρόστιμα που εξετάζονταιΑν συνυπολογίσει κανείς και τις επιβαρύνσεις που θα έχει κάποιος ιδιοκτήτης οχήματος στο ΚΤΕΟ ως εκπρόθεσμο που κυμαίνεται από 17 έως και 70 ευρώ επιπλέον των 50 ευρώ του ελέγχου το συνολικό κόστος μπορεί να ανέλθει έως και 170 ευρώ! Πάντως αν υποθέσουμε πως περίπου 2,5 εκατ. οχήματα δεν έχουν περάσει από Τεχνικό Ελεγχο μόνο το πρόστιμο των 50 ευρώ να εισπράξει το κράτος τα συνολικά έσοδα υπολογίζονται σε 125 εκατ. ευρώ! Αν σε αυτό το ποσό προσθέσει κανείς και τις επιπλέον χρώσεις λόγω εκπρόθεσμης προσέλευσης τότε τα έσοδα είναι πολύ πιθανό να ξεπεράσουν ακόμη και τα 200 εκατ. ευρώ!
Πηγή: enikonomia.gr
Ειδικότερα η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων αναμένεται πολύ σύντομα να διαπιστώσει τον
ακριβή αριθμό των οχημάτων που δεν έχουν περάσει από Τεχνικό ‘Ελεγχο ώστε στη συνέχεια να ειδοποιηθούν οι ιδιοκτήτες οχημάτων που «απέχουν» από το θεσμό και αν δεν συμμορφωθούν να τους επιβληθούν τα πρόστιμα που ορίζει ο νόμος.
Παράλληλα θα πρέπει να υπενθυμίσουμε πως από τον Ιανουάριο του 2013 οι έλεγχοι καταγράφονται στο ηλεκτρονικό σύστημα μηχανογράφησης τόσο από τα Ιδιωτικά όσο και από τα Δημόσια ΚΤΕΟ και σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η διασταύρωση των στοιχείων είναι πολύ εύκολη και σε ελάχιστο χρόνο μπορούν να διαπιστωθούν με απόλυτη ακρίβεια πόσα είναι τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από Τεχνικό Ελεγχο.
Τα πρόστιμα που εξετάζονταιΑν συνυπολογίσει κανείς και τις επιβαρύνσεις που θα έχει κάποιος ιδιοκτήτης οχήματος στο ΚΤΕΟ ως εκπρόθεσμο που κυμαίνεται από 17 έως και 70 ευρώ επιπλέον των 50 ευρώ του ελέγχου το συνολικό κόστος μπορεί να ανέλθει έως και 170 ευρώ! Πάντως αν υποθέσουμε πως περίπου 2,5 εκατ. οχήματα δεν έχουν περάσει από Τεχνικό Ελεγχο μόνο το πρόστιμο των 50 ευρώ να εισπράξει το κράτος τα συνολικά έσοδα υπολογίζονται σε 125 εκατ. ευρώ! Αν σε αυτό το ποσό προσθέσει κανείς και τις επιπλέον χρώσεις λόγω εκπρόθεσμης προσέλευσης τότε τα έσοδα είναι πολύ πιθανό να ξεπεράσουν ακόμη και τα 200 εκατ. ευρώ!
Πηγή: enikonomia.gr