Μπορεί να υπήρχε ως σενάριο εδώ και μήνες, όμως όλα δείχνουν ότι τώρα επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο, αφού τα έσοδα από τα διάφορα τέλη στα αυτοκίνητα θεωρούνται «εύκολα εισπράξιμα» για το κράτος.
Το νέο σενάριο αφορά σε χαράτσι στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Το “πράσινο τέλος” θα επιβληθεί στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλαιότερης από EURO4 τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τα σενάρια που κυκλοφορούν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων αυτών θα κληθούν να πληρώσουν τουλάχιστον 50 ευρώ ως τα 2.000 κυβικά, με την επιβάρυνση να ξεπερνάει το 30% από τα 2.000 κυβικά και πάνω. Για τα επαγγελματικά οχήματα από 1,5 τόνο και πάνω η επιβάρυνση σύμφωνα με το ίδιο σενάριο θα ξεκινάει από τα 100 ευρώ.
Πηγή: dikaiologitika.gr
Το νέο σενάριο αφορά σε χαράτσι στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Το “πράσινο τέλος” θα επιβληθεί στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλαιότερης από EURO4 τεχνολογίας.
Σύμφωνα με τα σενάρια που κυκλοφορούν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων αυτών θα κληθούν να πληρώσουν τουλάχιστον 50 ευρώ ως τα 2.000 κυβικά, με την επιβάρυνση να ξεπερνάει το 30% από τα 2.000 κυβικά και πάνω. Για τα επαγγελματικά οχήματα από 1,5 τόνο και πάνω η επιβάρυνση σύμφωνα με το ίδιο σενάριο θα ξεκινάει από τα 100 ευρώ.
Πηγή: dikaiologitika.gr