Μιας και η έκθεση της Γενεύης πλησιάζει, η Mercedes-Benz μας αποκάλυψε πριν μερικές ώρες το νέο της μοντέλο. Πρόκειται για τη νέα Mercedes C43 AMG 4Matic Coupe, που ουσιαστικά έρχεται για να γεφυρώσει το χάσμα των απλών C-Class και της C63 AMG.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμγφάνιση, το νέο μέλος της οικογένειας AMG ξεχωρίζει από την sportive
αίσθηση που προσφέρει η μάσκα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι μαύροι πλευρικοί καθρέφτες, οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, οι 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος (προαιρετικά 19άρες) που πατούν σε λάστιχα 225/45 εμπρός και 245/40 πίσω.
Περνώντας στο εσωτερικό, η ατμόσφαιρα “μυρίζει” AMG και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το μεγαλύτερο “αδερφάκι” της. Το flat-buttom τριάκτινο τιμόνι με paddles, τα bucket καθίσματα και οι αλουμινένιες επιφάνειες να δηλώνουν στον οδηγό την ταυτότητα του συγκεκριμένου coupe. Βέβαια, οι δερμάτινες επιφάνειες έρχονται να ισορροπήσουν την κατάσταση καθιστώντας σαφές ότι πρόκειται ταυτόχρονα και για ένα πολυτελές αυτοκίνητο.
Όσον αφορά τώρα τα μηχανικά μέρη, αρχικά κάτω από το καπό τοποθετήθηκε ο 3λιτρος twin-turboκινητήρας V6 που συναντάμε και στις SLC 43 και C450 και αποδίδει μέγιστη ισχύ 367 ίππους και 520 Nm ροπής. Για να περάσει η ροπή στους τροχούς, αναλαμβάνει δράση το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων (9G-Tronic) στέλνοντας την και στους 4 τροχούς. Το αποτέλεσμα; 0-100 σε 4,7 και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμγφάνιση, το νέο μέλος της οικογένειας AMG ξεχωρίζει από την sportive
αίσθηση που προσφέρει η μάσκα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι μαύροι πλευρικοί καθρέφτες, οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, οι 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος (προαιρετικά 19άρες) που πατούν σε λάστιχα 225/45 εμπρός και 245/40 πίσω.
Περνώντας στο εσωτερικό, η ατμόσφαιρα “μυρίζει” AMG και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το μεγαλύτερο “αδερφάκι” της. Το flat-buttom τριάκτινο τιμόνι με paddles, τα bucket καθίσματα και οι αλουμινένιες επιφάνειες να δηλώνουν στον οδηγό την ταυτότητα του συγκεκριμένου coupe. Βέβαια, οι δερμάτινες επιφάνειες έρχονται να ισορροπήσουν την κατάσταση καθιστώντας σαφές ότι πρόκειται ταυτόχρονα και για ένα πολυτελές αυτοκίνητο.
Όσον αφορά τώρα τα μηχανικά μέρη, αρχικά κάτω από το καπό τοποθετήθηκε ο 3λιτρος twin-turboκινητήρας V6 που συναντάμε και στις SLC 43 και C450 και αποδίδει μέγιστη ισχύ 367 ίππους και 520 Nm ροπής. Για να περάσει η ροπή στους τροχούς, αναλαμβάνει δράση το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων (9G-Tronic) στέλνοντας την και στους 4 τροχούς. Το αποτέλεσμα; 0-100 σε 4,7 και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.