Η μεγάλη επιστροφή θα ξεκινήσει από το WRX, το οποίο υπολογίζεται ότι θα αποκαλυφθεί επίσημα σε λιγότερο από ένα χρόνο. Πιο συγκεκριμένα, τον ερχόμενο Απρίλιο θα δούμε το WRX και ακριβώς ένα μήνα μετά το WRX STi.
Στην πρώτη περίπτωση, το πιθανότερο σενάριο είναι να δούμε δύο εκδόσεις κινητήρων. Ο ένας θα είναι χωρητικότητας 1,8 λίτρων και ο άλλος 2,4 με τη με μέγιστη ισχύ να φτάνει στους 270 ίππους. Το WRX STi θα είναι πολύ πιο σκληροπυρηνικό, με τον boxer κινητήρα κωδικής ονομασίας FA24 να αποδίδει 400 ίππους.
Δείτε επίσης: Το απόλυτο Audi RS7-R της ABT με τρομακτικό κόστος μετατροπής (+video)
Εννοείται πως η κίνηση θα περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης «Symmetrical All-Wheel Drive». Προς το παρόν είναι νωρίς για να μιλήσουμε με ακριβείς επιδόσεις. Ωστόσο, τα 1.550 κιλά της κορυφαίας έκδοσης είναι μία θετική είδηση.
Στην πρώτη περίπτωση, το πιθανότερο σενάριο είναι να δούμε δύο εκδόσεις κινητήρων. Ο ένας θα είναι χωρητικότητας 1,8 λίτρων και ο άλλος 2,4 με τη με μέγιστη ισχύ να φτάνει στους 270 ίππους. Το WRX STi θα είναι πολύ πιο σκληροπυρηνικό, με τον boxer κινητήρα κωδικής ονομασίας FA24 να αποδίδει 400 ίππους.
Δείτε επίσης: Το απόλυτο Audi RS7-R της ABT με τρομακτικό κόστος μετατροπής (+video)
Εννοείται πως η κίνηση θα περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης «Symmetrical All-Wheel Drive». Προς το παρόν είναι νωρίς για να μιλήσουμε με ακριβείς επιδόσεις. Ωστόσο, τα 1.550 κιλά της κορυφαίας έκδοσης είναι μία θετική είδηση.