Για ακόμα μια χρονιά, το ελληνικό οδικό δίκτυο βάφτηκε στο αίμα με την χώρα μας να χτυπά και πάλι την πρώτη θέση στα θανατηφόρα δυστυχήματα σε όλη την Ευρώπη. Πολλές περιοχές της Ελλάδας όπως η Μακεδονία, η Πελοπόννησος, η Στερεά Ελλάδα και η Κρήτη ανήκουν στις πιο θανατηφόρες περιοχές ολόκληρης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του πανελλαδικού συλλόγου “SOS τροχαία εγκλήματα” , περίπου
1500 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στους ελληνικούς δρόμους κάθε χρόνο. Σημειώστε εδώ ότι καταγεγραμμένοι νεκροί είναι μόνο όσοι διαπιστωθούν επιτόπου σε ένα δυστύχημα. Δηλαδή, οι άνθρωποι που μετά από σοβαρό τραυματισμό χάνουν τη ζωή τους λίγες μέρες αργότερα, δεν καταγράφονται ως νεκροί από θανατηφόρο τροχαίο.
Πέρα από τα δεδομένα αίτια των θανατηφόρων όπως η υπερβολική ταχύτητα, η κατανάλωση αλκοόλ και η μη χρήση ζώνης-κράνους, άλλο ένα αίτιο έρχεται να προστεθεί στη λίστα και ονομάζεται…ΚΡΙΣΗ! Σύμφωνα με τον πρόεδρο επισκευαστών αυτοκινήτων, το 95% των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους χρειάζονται άμεσα επισκευή.Η αύξηση των τελών κυκλοφορίας, των καυσίμων και των ανταλλακτικών έχουν οδηγήσει τον Έλληνα στην απόγνωση και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είναι αναγκαίο πλέον οδηγεί στην λανθασμένη επιλογή της ακύρωσης των προγραμματισμένων service. Πλέον οι επισκέψεις στο συνεργείο γίνονται μόνο όταν το όχημα “εγκαταλείπει” τον οδηγό του. Σήμερα τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν με φθαρμένα ελαστικά, κατεστραμμένα αμορτισέρ και φρένα, με αποτέλεσμα σε έναν ελιγμό, για παράδειγμα, να μην ανταπεξέρχονται και να γίνονται “δολοφονικό εργαλείο” στα χέρια των ιδιοκτητών.
Εδώ λοιπόν πρέπει να τονίσουμε ότι είναι προτιμότερο να μην χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο όταν δεν είναι σωστά συντηρημένο και στο ερώτημα αυτοκίνητο “δολοφόνος” ή μέσα μαζικής μεταφοράς η απάντηση είναι δεδομένη. Σκεφτείτε το πριν ματαιώσετε ένα service του οχήματός σας. Είναι ζήτημα ζωής!
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του πανελλαδικού συλλόγου “SOS τροχαία εγκλήματα” , περίπου
1500 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στους ελληνικούς δρόμους κάθε χρόνο. Σημειώστε εδώ ότι καταγεγραμμένοι νεκροί είναι μόνο όσοι διαπιστωθούν επιτόπου σε ένα δυστύχημα. Δηλαδή, οι άνθρωποι που μετά από σοβαρό τραυματισμό χάνουν τη ζωή τους λίγες μέρες αργότερα, δεν καταγράφονται ως νεκροί από θανατηφόρο τροχαίο.
Πέρα από τα δεδομένα αίτια των θανατηφόρων όπως η υπερβολική ταχύτητα, η κατανάλωση αλκοόλ και η μη χρήση ζώνης-κράνους, άλλο ένα αίτιο έρχεται να προστεθεί στη λίστα και ονομάζεται…ΚΡΙΣΗ! Σύμφωνα με τον πρόεδρο επισκευαστών αυτοκινήτων, το 95% των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους χρειάζονται άμεσα επισκευή.Η αύξηση των τελών κυκλοφορίας, των καυσίμων και των ανταλλακτικών έχουν οδηγήσει τον Έλληνα στην απόγνωση και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είναι αναγκαίο πλέον οδηγεί στην λανθασμένη επιλογή της ακύρωσης των προγραμματισμένων service. Πλέον οι επισκέψεις στο συνεργείο γίνονται μόνο όταν το όχημα “εγκαταλείπει” τον οδηγό του. Σήμερα τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν με φθαρμένα ελαστικά, κατεστραμμένα αμορτισέρ και φρένα, με αποτέλεσμα σε έναν ελιγμό, για παράδειγμα, να μην ανταπεξέρχονται και να γίνονται “δολοφονικό εργαλείο” στα χέρια των ιδιοκτητών.
Εδώ λοιπόν πρέπει να τονίσουμε ότι είναι προτιμότερο να μην χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο όταν δεν είναι σωστά συντηρημένο και στο ερώτημα αυτοκίνητο “δολοφόνος” ή μέσα μαζικής μεταφοράς η απάντηση είναι δεδομένη. Σκεφτείτε το πριν ματαιώσετε ένα service του οχήματός σας. Είναι ζήτημα ζωής!