Λίγες μέρες πέρασαν από την παρουσίαση του αυτοκινήτου “θρύλος” στο σαλόνι του Ντιτρόιτ. Η Suraru παρουσίασε την επόμενη γενιά του WRX STI το οποίο έχει ταυτιστεί πλέον με τους αγώνες WRC αφού η πορεία του μέσα από αυτούς ήταν συναρπαστική.
Η κορυφαία έκδοση του Ιmpreza διατηρεί το αγωνιστικό της στυλ με την γνωστή αεροτομή στο πίσω μέρος και τον διαχύτη,φουσκωμένα πλαϊνά, μεγάλη εισαγωγή στο καπό και τις χαρακτηριστικές χρυσαφί ζάντες. Το σύστημα εξάτμισης χαρακτηρίζεται από
τις διπλές απολήξεις ενώ τα λογότυπα STI κοσμούν κάθε εμφανές σημείο του αυτοκινήτου όπως την μάσκα, το πίσω μέρος και το τιμόνι.
Σε ότι αφορά το μηχανικό σύνολο, οι μηχανικοί της Subaru επέλεξαν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, σε διάταξη boxer(σήμα κατατεθέν του Impreza WRX STI), συνολικής χωρητικότητας 2,5 λίτρων που αποδίδει 305 ίππους και 393Nm μέγιστη ροπή.Η μετάδοση θα είναι ασφαλώς στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ενισχυμένου 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Στην αγορά θα το δούμε από τον Απρίλιο, με τιμή που στην Αγγλία θα αγγίζει τα 35 χιλιάδες ευρώ.
Η κορυφαία έκδοση του Ιmpreza διατηρεί το αγωνιστικό της στυλ με την γνωστή αεροτομή στο πίσω μέρος και τον διαχύτη,φουσκωμένα πλαϊνά, μεγάλη εισαγωγή στο καπό και τις χαρακτηριστικές χρυσαφί ζάντες. Το σύστημα εξάτμισης χαρακτηρίζεται από
τις διπλές απολήξεις ενώ τα λογότυπα STI κοσμούν κάθε εμφανές σημείο του αυτοκινήτου όπως την μάσκα, το πίσω μέρος και το τιμόνι.
Σε ότι αφορά το μηχανικό σύνολο, οι μηχανικοί της Subaru επέλεξαν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, σε διάταξη boxer(σήμα κατατεθέν του Impreza WRX STI), συνολικής χωρητικότητας 2,5 λίτρων που αποδίδει 305 ίππους και 393Nm μέγιστη ροπή.Η μετάδοση θα είναι ασφαλώς στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ενισχυμένου 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Στην αγορά θα το δούμε από τον Απρίλιο, με τιμή που στην Αγγλία θα αγγίζει τα 35 χιλιάδες ευρώ.