Κάτι περισσότερο από 3 χρόνια πέρασαν ώστε να έρθει το facelift της BMW 1-Series, μοντέλο που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο με την γερμανική φίρμα να έχει δημοσιεύσει ήδη φωτογραφίες και πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο.
Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, έτσι και το facelift θα είναι διαθέσιμο τόσο σε 3θυρο όσο και σε 5θυρο με το μήκος του να αγγίζει τα 4,33 μέτρα. Σε ότι αφορά το εμπρός τμήμα, οι διαφορές
έρχονται από τα νέα φωτιστικά σώματα που συνοδεύονται από Led φώτα ημέρας και θυμίζουν αυτά της Σειράς 2 αλλά και τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Παράλληλα, το πίσω μέρος διαφέρει από το προγενέστερο μοντέλο μόνο στα ανασχεδιασμένα μεγαλύτερα φώτα σχήματος L.
Περνώντας τώρα στο εσωτερικό του γερμανικού hatchback, η κεντρική κονσόλα είναι ανασχεδιασμένη με την οθόνη των 6,5 ιντσών να δεσπόζει στο κέντρο, ενώ στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται ο controller του συστήματος iDrive. Το ταμπλό έχει αλλάξει ελαφρώς με τη χρήση χρωμίου σε πολλά κουμπιά αλλά και την γυαλιστερή μαύρη απόχρωση που δίνει πιο νεανικό στυλ στο μικρομεσαίο premium.
Όσον αφορά τώρα τους κινητήρες, οι νέοι τρικύλινδροι έρχονται να διευρύνουν την γκάμα προς τα κάτω. Πιο συγκεκριμένα, η γκάμα βενζινοκινητήρων διαμορφώνεται με βάση έναν 3κύλινδρο 1,5 λτ. που αποδίδει 109 ίππους, τον 4κύλινδρο 1,6 λτ. με 136 ίππους, τον 4κύλινδρο 1,6 λτ. με 177 ίππους, έναν δίλιτρο βενζίνης με 218 ίππους, ενώ τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα εξοπλίζονται με έναν 3κύλινδρο 1,5 λτ με 116 ίππους, έναν 4κύλινδρο 2,0 λτ. με 150 ίππους, τον 4κύλινδρο 2,0 λτ. με 190 ίππους και τον 4κύλινδρο 2,0 λτ. με 224 ίππους. Από το νέο μοντέλο δεν θα γινόταν να λείπουν και οι κορυφαίες εκδόσεις με την M135i και M135i xDrive να κινούνται με 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα που αποδίδει πλέον 326 ίππους (αυξημένη ισχύς κατά 7 ίππους). Ενδεικτικά, τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 5,1 δευτερόλεπτα για την πισωκίνητη και σε 4,7 για την τετρακίνητη έκδοση.
Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, έτσι και το facelift θα είναι διαθέσιμο τόσο σε 3θυρο όσο και σε 5θυρο με το μήκος του να αγγίζει τα 4,33 μέτρα. Σε ότι αφορά το εμπρός τμήμα, οι διαφορές
έρχονται από τα νέα φωτιστικά σώματα που συνοδεύονται από Led φώτα ημέρας και θυμίζουν αυτά της Σειράς 2 αλλά και τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Παράλληλα, το πίσω μέρος διαφέρει από το προγενέστερο μοντέλο μόνο στα ανασχεδιασμένα μεγαλύτερα φώτα σχήματος L.
Περνώντας τώρα στο εσωτερικό του γερμανικού hatchback, η κεντρική κονσόλα είναι ανασχεδιασμένη με την οθόνη των 6,5 ιντσών να δεσπόζει στο κέντρο, ενώ στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται ο controller του συστήματος iDrive. Το ταμπλό έχει αλλάξει ελαφρώς με τη χρήση χρωμίου σε πολλά κουμπιά αλλά και την γυαλιστερή μαύρη απόχρωση που δίνει πιο νεανικό στυλ στο μικρομεσαίο premium.
Όσον αφορά τώρα τους κινητήρες, οι νέοι τρικύλινδροι έρχονται να διευρύνουν την γκάμα προς τα κάτω. Πιο συγκεκριμένα, η γκάμα βενζινοκινητήρων διαμορφώνεται με βάση έναν 3κύλινδρο 1,5 λτ. που αποδίδει 109 ίππους, τον 4κύλινδρο 1,6 λτ. με 136 ίππους, τον 4κύλινδρο 1,6 λτ. με 177 ίππους, έναν δίλιτρο βενζίνης με 218 ίππους, ενώ τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα εξοπλίζονται με έναν 3κύλινδρο 1,5 λτ με 116 ίππους, έναν 4κύλινδρο 2,0 λτ. με 150 ίππους, τον 4κύλινδρο 2,0 λτ. με 190 ίππους και τον 4κύλινδρο 2,0 λτ. με 224 ίππους. Από το νέο μοντέλο δεν θα γινόταν να λείπουν και οι κορυφαίες εκδόσεις με την M135i και M135i xDrive να κινούνται με 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα που αποδίδει πλέον 326 ίππους (αυξημένη ισχύς κατά 7 ίππους). Ενδεικτικά, τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 5,1 δευτερόλεπτα για την πισωκίνητη και σε 4,7 για την τετρακίνητη έκδοση.