Άλλος ένας από τους πρωταγωνιστές της έκθεσης της Γενεύης θα είναι και το ανασχεδιασμένο Audi R8. Πρόκειται για τον συνεχιστή της πετυχημένης πρώτης γενιάς του γερμανικού supercar. H εταιρία παρουσίασε τις πρώτες teaser φωτογραφίες για το μοντέλο που θα κάνει το λανσάρισμά του στην αγορά προς τα τέλη του 2015.
Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα και “φρέσκιες” πινελιές που
συνθέτουν έναν άκρως επιθετικό σχεδιασμό. Τα led φωτιστικά σώματα, σήμα κατατεθέν πλέον της φίρμας, θα πρωταγωνιστούν και πάλι, ενώ αυτή τη φορά θα συνοδεύονται και από laser μεγάλη σκάλα στον προαιρετικό εξοπλισμό. Περνώντας στα πιο τεχνικά τμήματα, στην προσπάθειά τους να μειώσουν τη μάζα του αμαξώματος, οι μηχανικοί της Audi κατασκεύασαν ένα σασί από carbon (23%) και αλουμίνιο (77%).
Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα, τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμη, αλλά όλα δείχνουν ότι οι βασικοί κινητήρες (4,2FSI με 430 ίππους και 5,2FSI με 525) θα ανασχεδιαστούν προκειμένου να αυξηθεί η απόδοσή τους. Παρόλα αυτά, ενδέχεται να δούμε και μια έκδοση RS με κινητήρα που θα αποδίδει περίπου 610 ίππους και η κίνηση θα περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν 7 σχέσεων.
Όλα αυτά βέβαια θα επαληθευτούν κατά την παρουσίαση του εν λόγω μοντέλου σε λίγες ημέρες. Αναμένουμε λοιπόν!
Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για ανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα και “φρέσκιες” πινελιές που
συνθέτουν έναν άκρως επιθετικό σχεδιασμό. Τα led φωτιστικά σώματα, σήμα κατατεθέν πλέον της φίρμας, θα πρωταγωνιστούν και πάλι, ενώ αυτή τη φορά θα συνοδεύονται και από laser μεγάλη σκάλα στον προαιρετικό εξοπλισμό. Περνώντας στα πιο τεχνικά τμήματα, στην προσπάθειά τους να μειώσουν τη μάζα του αμαξώματος, οι μηχανικοί της Audi κατασκεύασαν ένα σασί από carbon (23%) και αλουμίνιο (77%).
Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα, τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμη, αλλά όλα δείχνουν ότι οι βασικοί κινητήρες (4,2FSI με 430 ίππους και 5,2FSI με 525) θα ανασχεδιαστούν προκειμένου να αυξηθεί η απόδοσή τους. Παρόλα αυτά, ενδέχεται να δούμε και μια έκδοση RS με κινητήρα που θα αποδίδει περίπου 610 ίππους και η κίνηση θα περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν 7 σχέσεων.
Όλα αυτά βέβαια θα επαληθευτούν κατά την παρουσίαση του εν λόγω μοντέλου σε λίγες ημέρες. Αναμένουμε λοιπόν!