Μετά τη χθεσινή δημοσίευση της πρώτης φωτογραφίας του ανανεωμένου Audi R8, η γερμανική φίρμα προχώρησε στην κοινοποίηση του επίσημου δελτίου τύπου με όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες του επερχόμενου supercar, το οποίο θα δούμε την επόμενη εβδομάδα στην Γενεύη.
Οι πρώτες φωτογραφίες δίνουν έναν άκρως επιθετικό χαρακτήρα του μοντέλου, με την
ανασχεδιασμένη κυλεψοειδής μάσκα και τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα Matrix Led φωτιστικά σώματα να δημιουργούν ένα σαφή αγωνιστικό κλίμα. Παρόμοια αισθητική επικρατεί και στο πίσω μέρος, πράγμα το οποίο επιτυγχάνεται με την ενεργή αεροτομή, τις τετραπλές απολήξεις και τον εντυπωσιακό διαχύτη. Στην πλάγια όψη, οι ζάντες είναι αυτές που θα τραβήξουν τα βλέμματα, με τις 19άρες (235/35 εμπρός και 295/30 πίσω) να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό και τις 20άρες (245/30 εμπρός και 305/30 πίσω) στον προαιρετικό. Πολλές επιρροές από τη νέα τεχνολογία συναντάμε και στο εσωτερικό, με το flat-button τιμόνι και την ψηφιακή οθόνη να πρωταγωνιστούν.
Περνώντας τώρα στα μηχανικά, η Audi διασαφήνισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ο ατμοσφαιρικός V8 στη βάση της γκάμας, με αποτέλεσμα οι κύριες εκδόσεις κινητήρων να είναι ένας ατμοσφαιρικός V10 χωρητικότητας 5,2 λίτρων που αποδίδει 540 ίππους και άλλος ένας (R8 V10 Plus) με αυξημένη ισχύ που φτάνει στους 610 ίππους και 560 Nm ροπής. Η μετάδοση της ισχύος σε όλους τους τροχούς (Quattro) θα επιτυγχάνεται μέσω του 7ταχύτητου συστήματος μετάδοσης S tronic. Αξίζει να σημειωθεί επιπλέον, ότι στο μέλλον θα δούμε και την υβριδική έκδοση που θα αποδίδει 462 ίππους, μια μικρότερα twin-turbo V6 έκδοση αλλά και πολλές εκδόσεις που θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητες.
Το αμάξωμα των 1.454 κιλών (μειωμένο κατά 50 κιλά με την βοήθεια αναλογίας 23% carbon και 77% αλουμίνιο) θα αγγίζει τα 100 Km/h σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και η τελικά θα φτάνει τα 330 km/h. Όσον αφορά τώρα την ακινητοποίηση του γερμανικού supercar, το R8 V10 θα εξοπλίζεται προαιρετικά με δίσκους υψηλής τεχνολογίας, κατασκευασμένους από κεραμικές ίνες άνθρακα. Από την άλλη, στην έκδοση Plus, τα κεραμικά ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.
“Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι στο DNA της Audi, είναι μέρος του χαρακτήρα της μάρκας μας. Με το νέο R8, οι μηχανικοί μας φέρνουν συσσωρευμένη εμπειρία αγώνων από την πίστα στο δρόμο. Κανένα άλλο μοντέλο μας δεν είναι τόσο κοντά σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το νέο R8 V10 επιπλέον είναι το πιο ισχυρό και πιο γρήγορο Audi όλων των εποχών” λέει ο καθηγητής Ulrich Hackenberg, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για Τεχνικής Εξέλιξης της Audi.
Το νέο Audi R8 V10 θα διατεθεί προς πώληση στην Γερμανία από τις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού σε τιμή 165.000 ευρώ για την “απλή” έκδοση και 187.400 για την Plus.
Οι πρώτες φωτογραφίες δίνουν έναν άκρως επιθετικό χαρακτήρα του μοντέλου, με την
ανασχεδιασμένη κυλεψοειδής μάσκα και τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα Matrix Led φωτιστικά σώματα να δημιουργούν ένα σαφή αγωνιστικό κλίμα. Παρόμοια αισθητική επικρατεί και στο πίσω μέρος, πράγμα το οποίο επιτυγχάνεται με την ενεργή αεροτομή, τις τετραπλές απολήξεις και τον εντυπωσιακό διαχύτη. Στην πλάγια όψη, οι ζάντες είναι αυτές που θα τραβήξουν τα βλέμματα, με τις 19άρες (235/35 εμπρός και 295/30 πίσω) να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό και τις 20άρες (245/30 εμπρός και 305/30 πίσω) στον προαιρετικό. Πολλές επιρροές από τη νέα τεχνολογία συναντάμε και στο εσωτερικό, με το flat-button τιμόνι και την ψηφιακή οθόνη να πρωταγωνιστούν.
Περνώντας τώρα στα μηχανικά, η Audi διασαφήνισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ο ατμοσφαιρικός V8 στη βάση της γκάμας, με αποτέλεσμα οι κύριες εκδόσεις κινητήρων να είναι ένας ατμοσφαιρικός V10 χωρητικότητας 5,2 λίτρων που αποδίδει 540 ίππους και άλλος ένας (R8 V10 Plus) με αυξημένη ισχύ που φτάνει στους 610 ίππους και 560 Nm ροπής. Η μετάδοση της ισχύος σε όλους τους τροχούς (Quattro) θα επιτυγχάνεται μέσω του 7ταχύτητου συστήματος μετάδοσης S tronic. Αξίζει να σημειωθεί επιπλέον, ότι στο μέλλον θα δούμε και την υβριδική έκδοση που θα αποδίδει 462 ίππους, μια μικρότερα twin-turbo V6 έκδοση αλλά και πολλές εκδόσεις που θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητες.
Το αμάξωμα των 1.454 κιλών (μειωμένο κατά 50 κιλά με την βοήθεια αναλογίας 23% carbon και 77% αλουμίνιο) θα αγγίζει τα 100 Km/h σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και η τελικά θα φτάνει τα 330 km/h. Όσον αφορά τώρα την ακινητοποίηση του γερμανικού supercar, το R8 V10 θα εξοπλίζεται προαιρετικά με δίσκους υψηλής τεχνολογίας, κατασκευασμένους από κεραμικές ίνες άνθρακα. Από την άλλη, στην έκδοση Plus, τα κεραμικά ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.
“Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι στο DNA της Audi, είναι μέρος του χαρακτήρα της μάρκας μας. Με το νέο R8, οι μηχανικοί μας φέρνουν συσσωρευμένη εμπειρία αγώνων από την πίστα στο δρόμο. Κανένα άλλο μοντέλο μας δεν είναι τόσο κοντά σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το νέο R8 V10 επιπλέον είναι το πιο ισχυρό και πιο γρήγορο Audi όλων των εποχών” λέει ο καθηγητής Ulrich Hackenberg, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για Τεχνικής Εξέλιξης της Audi.
Το νέο Audi R8 V10 θα διατεθεί προς πώληση στην Γερμανία από τις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού σε τιμή 165.000 ευρώ για την “απλή” έκδοση και 187.400 για την Plus.