Μετά από ανακοίνωση της βαυαρικής φίρμας, επισημοποιήθηκε πλέον η έλευση του νέου μικρού crossover. Η δεύτερη γενιά BMW X1 έρχεται με μικρές αλλαγές που παραπέμπουν στα μεγαλύτερα μοντέλα τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Με μια πρώτη ματιά, το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει μεγάλες γρίλιες και επιθετικό σχεδιασμό,
ενώ όσον αφορά στον όγκο του είναι ναι μεν μικρότερο σε μήκος από το απερχόμενο μοντέλο, αλλά μεγαλύτερο σε πλάτος και ύψος. Η πλατφόρμα του δεν είναι άλλη από την προσθιοκίνητη UKL που συναντάμε στις BMW
2 Active Tourer ή στα Mini.
Περνώντας στο εσωτερικό, το τριάκτινο τιμόνι σε συνδυασμό με τις επιφάνειες ξύλου, αλουμινίου και δερμάτινων επενδύσεων δημιουργεί μια sportive και πολυτελής ατμόσφαιρα. Η σύγχρονη εικόνα του μοντέλου διαπιστώνεται από το σύστημα i-Drive, το Head-Up Display που επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει τις πληροφορίες στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου και πολλά ακόμα συστήματα ψυχαγωγίας και ασφάλειας.
Κάτω από το καπό αρχικά θα είναι διαθέσιμα μόνο τα 2λιτρα μηχανικά σύνολα, με αυτά του πετρελαίου να αποδίδουν 150 και 190 ίππους, ενώ τα βενζινοκίνητα θα αποδίδουν 192 και 231 ίππους. Αργότερα, στην γκάμα θα προστεθεί ένα entry-level μηχανικό σύνολο, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και μια M έκδοση. Η κίνηση θα περνά επιλεκτικά στον εμπρός ή και στους δύο άξονες (xDrive) μέσω 6τάχυτου μηχανικού σασμάν ή αυτόματου 8 σχέσεων.
Η επίσημη παρουσίαση του γερμανικού Crossover θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν εντός του φθινοπώρου σε τιμές άγνωστες προς το παρόν για την χώρα μας. Βέβαια, δεν θα έχουν και μεγάλη διαφορά από την πρώτη γενιά X1 η οποία έχει τιμή εκκίνησης κοντά στις 30.000 ευρώ.
Δείτε εδώ το επίσημο video του νέου μοντέλου!
Με μια πρώτη ματιά, το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει μεγάλες γρίλιες και επιθετικό σχεδιασμό,
ενώ όσον αφορά στον όγκο του είναι ναι μεν μικρότερο σε μήκος από το απερχόμενο μοντέλο, αλλά μεγαλύτερο σε πλάτος και ύψος. Η πλατφόρμα του δεν είναι άλλη από την προσθιοκίνητη UKL που συναντάμε στις BMW
2 Active Tourer ή στα Mini.
Περνώντας στο εσωτερικό, το τριάκτινο τιμόνι σε συνδυασμό με τις επιφάνειες ξύλου, αλουμινίου και δερμάτινων επενδύσεων δημιουργεί μια sportive και πολυτελής ατμόσφαιρα. Η σύγχρονη εικόνα του μοντέλου διαπιστώνεται από το σύστημα i-Drive, το Head-Up Display που επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει τις πληροφορίες στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου και πολλά ακόμα συστήματα ψυχαγωγίας και ασφάλειας.
Κάτω από το καπό αρχικά θα είναι διαθέσιμα μόνο τα 2λιτρα μηχανικά σύνολα, με αυτά του πετρελαίου να αποδίδουν 150 και 190 ίππους, ενώ τα βενζινοκίνητα θα αποδίδουν 192 και 231 ίππους. Αργότερα, στην γκάμα θα προστεθεί ένα entry-level μηχανικό σύνολο, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και μια M έκδοση. Η κίνηση θα περνά επιλεκτικά στον εμπρός ή και στους δύο άξονες (xDrive) μέσω 6τάχυτου μηχανικού σασμάν ή αυτόματου 8 σχέσεων.
Η επίσημη παρουσίαση του γερμανικού Crossover θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν εντός του φθινοπώρου σε τιμές άγνωστες προς το παρόν για την χώρα μας. Βέβαια, δεν θα έχουν και μεγάλη διαφορά από την πρώτη γενιά X1 η οποία έχει τιμή εκκίνησης κοντά στις 30.000 ευρώ.
Δείτε εδώ το επίσημο video του νέου μοντέλου!