Λίγες ώρες έχουν περάσει από την αποκάλυψη της ταχύτερης έκδοσης του Peugeot 308. Πρόκειται για το σκληροπυρηνικό γαλλικό hatchback που είναι έτοιμο να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, όπως πχ το VW Golf GTI, το Honda Civic και πολλά άλλα.
Οι πρώτες εικόνες δημιουργούν σαφή εικόνα για το νέο 308 GTi με το bodykit, τον πίσω διαχύτη, τις διπλές απολήξεις εξατμίσεων και τις μεγάλες ζάντες να δείχνουν τον επιθετικό του χαρακτήρα.
Περνώντας στο εσωτερικό, το κλίμα είναι παρόμοιο. Οι περισσότερες επιφάνειες καλύπτονται από δερμάτινες επενδύσεις με κόκκινες ραφές, τα μαρσπιέ και τα πεντάλ είναι αλουμινένια, ενώ το λογότυπο GTi στολίζει το τριάκτινο sportive τιμόνι και πολλές ακόμη επιφάνειες.
Περνώντας τώρα στα μηχανικά μέρη του γαλλικού hatchback, κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1,6 του RCZ R και θα είναι διαθέσιμος με 250 και 270 άλογα. Η κίνηση θα περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού σασμάν 6 σχέσεων, ενώ η ταχύτερη έκδοση θα διαθέτει και μπλοκέ διαφορικό. Με 4,46 κιλά ανά ίππο, το 308 GTi επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 6,2 δεύτερα στην έκδοση των 250 ίππων και σε 6” στην έκδοση των 270.
Οι πωλήσεις του νέου 308 GTi θα ξεκινήσουν εντός του φθινοπώρου σε τιμή άγνωστη προς το παρόν. Δείτε σχετικό video που αναρτήθηκε πριν λίγες ώρες στο κανάλι της Peogeut εδώ!
Οι πρώτες εικόνες δημιουργούν σαφή εικόνα για το νέο 308 GTi με το bodykit, τον πίσω διαχύτη, τις διπλές απολήξεις εξατμίσεων και τις μεγάλες ζάντες να δείχνουν τον επιθετικό του χαρακτήρα.
Περνώντας στο εσωτερικό, το κλίμα είναι παρόμοιο. Οι περισσότερες επιφάνειες καλύπτονται από δερμάτινες επενδύσεις με κόκκινες ραφές, τα μαρσπιέ και τα πεντάλ είναι αλουμινένια, ενώ το λογότυπο GTi στολίζει το τριάκτινο sportive τιμόνι και πολλές ακόμη επιφάνειες.
Περνώντας τώρα στα μηχανικά μέρη του γαλλικού hatchback, κάτω από το καπό βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 1,6 του RCZ R και θα είναι διαθέσιμος με 250 και 270 άλογα. Η κίνηση θα περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού σασμάν 6 σχέσεων, ενώ η ταχύτερη έκδοση θα διαθέτει και μπλοκέ διαφορικό. Με 4,46 κιλά ανά ίππο, το 308 GTi επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 6,2 δεύτερα στην έκδοση των 250 ίππων και σε 6” στην έκδοση των 270.
Οι πωλήσεις του νέου 308 GTi θα ξεκινήσουν εντός του φθινοπώρου σε τιμή άγνωστη προς το παρόν. Δείτε σχετικό video που αναρτήθηκε πριν λίγες ώρες στο κανάλι της Peogeut εδώ!