Στο παρελθόν είχαμε δει ένα concept της Renault για την ισχυρότερη έκδοση του Clio, αλλά οι νέες πληροφορίες αναφέρουν ότι το κορυφαία RS16 θα πάρει «σάρκα και οστά» σε περιορισμένο μάλιστα αριθμό.
Σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα, το Renault Clio RS16 θα δανειστεί πολλά στοιχεία από το μεγαλύτερο «αδερφάκι» Megane RS 275 Trophy-R. Ασφαλώς, ο οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας θα διαμορφώνεται με
τη μείωση του βάρους, αφαιρώντας τα πίσω καθίσματα και το air-condition. Επίσης, οι αναρτήσεις θα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών με αμορτισέρ της Ohlin, ενώ διαθέσιμη θα είναι και η εξάτμιση της Akropovic.
Κάτω από το καπό του θα βρίσκεται δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Megane 275, με την ιπποδύναμή να φτάνει στους 275 ίππους και τη ροπή στα 360 Nm, ενώ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Το κερασάκι στην τούρτα θα είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, αλλά και δηλώσεις στελεχών της γαλλικής φίρμας, το κορυφαία Renault Clio RS16 θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού και θα διατεθεί σε μόλις 500 αντίτυπα. Συνεπώς, η τιμή του θα είναι «τσουχτερή» αγγίζοντας το διπλάσιο ποσό που απαιτείται για την αγορά του «απλού» Clio RS. Αναμένουμε λοιπόν για περισσότερες πληροφορίες.
Σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα, το Renault Clio RS16 θα δανειστεί πολλά στοιχεία από το μεγαλύτερο «αδερφάκι» Megane RS 275 Trophy-R. Ασφαλώς, ο οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας θα διαμορφώνεται με
τη μείωση του βάρους, αφαιρώντας τα πίσω καθίσματα και το air-condition. Επίσης, οι αναρτήσεις θα είναι αγωνιστικών προδιαγραφών με αμορτισέρ της Ohlin, ενώ διαθέσιμη θα είναι και η εξάτμιση της Akropovic.
Κάτω από το καπό του θα βρίσκεται δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Megane 275, με την ιπποδύναμή να φτάνει στους 275 ίππους και τη ροπή στα 360 Nm, ενώ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Το κερασάκι στην τούρτα θα είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, αλλά και δηλώσεις στελεχών της γαλλικής φίρμας, το κορυφαία Renault Clio RS16 θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού και θα διατεθεί σε μόλις 500 αντίτυπα. Συνεπώς, η τιμή του θα είναι «τσουχτερή» αγγίζοντας το διπλάσιο ποσό που απαιτείται για την αγορά του «απλού» Clio RS. Αναμένουμε λοιπόν για περισσότερες πληροφορίες.