Το φως της δημοσιότητας είδε η νέα και πιο γρήγορη Lotus Exige 380. Πρόκειται για ένα μοντέλο που βασίζεται στην Exige 350, αλλά βελτιώθηκε σε κάθε τομέα.
Οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας αφοσιώθηκαν στη μείωση του βάρους, αλλά και στην αύξηση της κάθετης δύναμης, ώστε να κατασκευάσουν ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο με «sportive» χαρακτήρα. Η
εκτεταμένη χρήση carbon είναι κάτι που χαρακτηρίζει τη νέα Lotus, επίσης εξοικονόμηση βάρους ήρθε και με την χρήση πολυκαρβονικών για τα παράθυρα, ενώ οι ζάντες είναι σφυρήλατες.
Παράλληλα, τα ανασχεδιασμένα spoiler, ο νέος διαχύτης, η αεροτομή και οι διαφοροποιήσεις στη ροή του αέρα έχουν σαν αποτέλεσμα την 60% αύξηση της κάθετης δύναμης σε σχέση με την Exige Sport 350 (140kg στα 286 km/h).
Μηχανικά, η νέα Lotus Exige Sport 380 εξοπλίζεται με έναν κομπρεσοράτο V6 κινητήρα της Toyota χωρητικότητας 3,5 λίτρων και απόδοσης 380 ίππων και 410 Nm ροπής. Η κίνηση περνά, ασφαλώς, στον πίσω άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων (μέσα στο 2017 θα είναι διαθέσιμο και το αυτόματο). Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική αγγίζει τα 286 km/h.
Οι μηχανικοί της βρετανικής φίρμας αφοσιώθηκαν στη μείωση του βάρους, αλλά και στην αύξηση της κάθετης δύναμης, ώστε να κατασκευάσουν ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο με «sportive» χαρακτήρα. Η
εκτεταμένη χρήση carbon είναι κάτι που χαρακτηρίζει τη νέα Lotus, επίσης εξοικονόμηση βάρους ήρθε και με την χρήση πολυκαρβονικών για τα παράθυρα, ενώ οι ζάντες είναι σφυρήλατες.
Παράλληλα, τα ανασχεδιασμένα spoiler, ο νέος διαχύτης, η αεροτομή και οι διαφοροποιήσεις στη ροή του αέρα έχουν σαν αποτέλεσμα την 60% αύξηση της κάθετης δύναμης σε σχέση με την Exige Sport 350 (140kg στα 286 km/h).
Μηχανικά, η νέα Lotus Exige Sport 380 εξοπλίζεται με έναν κομπρεσοράτο V6 κινητήρα της Toyota χωρητικότητας 3,5 λίτρων και απόδοσης 380 ίππων και 410 Nm ροπής. Η κίνηση περνά, ασφαλώς, στον πίσω άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων (μέσα στο 2017 θα είναι διαθέσιμο και το αυτόματο). Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική αγγίζει τα 286 km/h.