Πριν από λίγα λεπτά παρουσιάστηκε η «facelift» έκδοση της 7ης γενιάς του δημοφιλούς VW Golf στο Wolfsburg της Γερμανίας. Οι σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις του best-seller της γερμανικής φίρμας είναι ελάχιστες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν στοιχειώδεις αλλαγές.
Εξωτερικά, το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει Led φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ μικρές αλλαγές εντοπίζονται και στους νέους προφυλακτήρες. Επίσης, οι ζάντες αλουμινίου προσφέρονται σε διαφορετικά
σχέδια από το απερχόμενο μοντέλο και οι απολήξεις της εξάτμισης είναι ανασχεδιασμένες.
Περνώντας στο εσωτερικό, η πρώτη αλλαγή εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων, ο οποίος πλέον είναι ψηφιακός και το μέγεθός του φτάνει στις 12,3 ίντσες. Παράλληλα, η νέα γκάμα επενδύσεων είναι πλουσιότερη προσφέροντας πολλές επιλογές στον υποψήφιο αγοραστή. Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει άλλη μία οθόνη αφής 9,2 ιντσών που είναι υπεύθυνη για την παροχή πληροφοριών ενημέρωσης αλλά και ψυχαγωγίας των επιβατών, ενώ είναι συμβατή με Apple CarPlay και AndroidAuto. Από το πακέτο εξοπλισμού δεν απουσιάζει το σύστημα Traffic Jam Assist, το οποίο προσφέρει αρκετές ευκολίες της αυτόνομης οδήγησης, αρκεί το αυτοκίνητο να κινείται με ταχύτητα έως τα 60 km/h.
Σε ότι αφορά τη γκάμα κινητήρων, εκεί συναντάμε τις μεγαλύτερες αλλαγές. Αρχικά, η έκδοση Evo θα κινείται με τον νέο υπερτροφοδοτούμενο TSI βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 150 ίππους με 250 Nm ροπής. Βασικό χαρακτηριστικό του είναι η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, με την κατανάλωση να πέφτει στα 4,9 L/100km. Στην έκδοση BlueMotion, ο TSI θα αποδίδει 130 ίππους, 200 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση θα μειώνεται στα 4,6 L/100km. Σήμα κατατεθέν αυτής της έκδοσης θα είναι το σύστημα coasting, που ουσιαστικά θα «σβήνει» τον κινητήρα όταν ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το γκάζι.
Για το τέλος αφήσαμε τις εκδόσεις e-Golf (αμιγώς ηλεκτροκίνητη) και GTI, με την πρώτη να διακρίνεται για την αυξημένη αυτονομία των 300 χιλιομέτρων και την δεύτερη να εξοπλίζεται με τον 2.0 TSI κινητήρα απόδοσης 230 ίππων, ο οποίος στην κορυφαία έκδοση GTI Performance αποδίδει 245 ίππους. Ασφαλώς, η κίνηση θα περνά στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή του ολοκαίνουριου αυτόματου σασμάν DSG διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.
Η επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Golf θα πραγματοποιηθεί σε λίγες ημέρες στην έκθεση του Los Angeles, ενώ στη χώρα μας θα το δούμε στις αρχές του νέου έτους.
Εξωτερικά, το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει Led φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ μικρές αλλαγές εντοπίζονται και στους νέους προφυλακτήρες. Επίσης, οι ζάντες αλουμινίου προσφέρονται σε διαφορετικά
σχέδια από το απερχόμενο μοντέλο και οι απολήξεις της εξάτμισης είναι ανασχεδιασμένες.
Περνώντας στο εσωτερικό, η πρώτη αλλαγή εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων, ο οποίος πλέον είναι ψηφιακός και το μέγεθός του φτάνει στις 12,3 ίντσες. Παράλληλα, η νέα γκάμα επενδύσεων είναι πλουσιότερη προσφέροντας πολλές επιλογές στον υποψήφιο αγοραστή. Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει άλλη μία οθόνη αφής 9,2 ιντσών που είναι υπεύθυνη για την παροχή πληροφοριών ενημέρωσης αλλά και ψυχαγωγίας των επιβατών, ενώ είναι συμβατή με Apple CarPlay και AndroidAuto. Από το πακέτο εξοπλισμού δεν απουσιάζει το σύστημα Traffic Jam Assist, το οποίο προσφέρει αρκετές ευκολίες της αυτόνομης οδήγησης, αρκεί το αυτοκίνητο να κινείται με ταχύτητα έως τα 60 km/h.
Σε ότι αφορά τη γκάμα κινητήρων, εκεί συναντάμε τις μεγαλύτερες αλλαγές. Αρχικά, η έκδοση Evo θα κινείται με τον νέο υπερτροφοδοτούμενο TSI βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 150 ίππους με 250 Nm ροπής. Βασικό χαρακτηριστικό του είναι η τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, με την κατανάλωση να πέφτει στα 4,9 L/100km. Στην έκδοση BlueMotion, ο TSI θα αποδίδει 130 ίππους, 200 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση θα μειώνεται στα 4,6 L/100km. Σήμα κατατεθέν αυτής της έκδοσης θα είναι το σύστημα coasting, που ουσιαστικά θα «σβήνει» τον κινητήρα όταν ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το γκάζι.
Για το τέλος αφήσαμε τις εκδόσεις e-Golf (αμιγώς ηλεκτροκίνητη) και GTI, με την πρώτη να διακρίνεται για την αυξημένη αυτονομία των 300 χιλιομέτρων και την δεύτερη να εξοπλίζεται με τον 2.0 TSI κινητήρα απόδοσης 230 ίππων, ο οποίος στην κορυφαία έκδοση GTI Performance αποδίδει 245 ίππους. Ασφαλώς, η κίνηση θα περνά στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή του ολοκαίνουριου αυτόματου σασμάν DSG διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.
Η επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου Golf θα πραγματοποιηθεί σε λίγες ημέρες στην έκθεση του Los Angeles, ενώ στη χώρα μας θα το δούμε στις αρχές του νέου έτους.