Ακόμα περισσότερες φωτογραφίες από την επετειακή έκδοση του VW Golf GTI έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική εταιρεία για τον εορτασμό των 40 ετών κυκλοφορίας του σκληροπυρηνικού hatchback.
Το VW Golf GTI Clubsport Edition 40 προσφέρεται σε επιλεγμένες αγορές στον κόσμο και, ενδεικτικά, στο Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρθηκαν 1000 αντίτυπα και πωλήθηκαν όλα μέσα σε
ελάχιστες εβδομάδες. Εξωτερικά, η επετειακή έκδοση ξεχωρίζει από το «αγριεμένο» bodykit, τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος «πρωταγωνιστεί» η αεροτομή και ο διαχύτης.
Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβει το flat-buttomed πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι με την κόκκινη ραφή στο πάνω μέρος, οι alcantara επενδύσεις, τα bucket καθίσματα και οι αλουμινένιες λεπτομέρειες.
Κάτω από το καπό του Edition 40 κρύβεται ο γνωστός 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, του οποίου η ιπποδύναμη μπορεί να μην βρίσκεται στα επίπεδα του ταχύτερου πλέον εμπροσθοκίνητου στο Nurburgring, GTI Clubsport S, αλλά αποδίδει 265 ίππους και σε λειτουργία overboost 290, για περίπου 10 δευτερόλεπτα.
Σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό σασμάν ή επίσης 6τάχυτο αυτόματο DSG, η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς και τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 6,3 δευτερόλεπτα, την ώρα που η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Το VW Golf GTI Clubsport Edition 40 προσφέρεται σε επιλεγμένες αγορές στον κόσμο και, ενδεικτικά, στο Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρθηκαν 1000 αντίτυπα και πωλήθηκαν όλα μέσα σε
ελάχιστες εβδομάδες. Εξωτερικά, η επετειακή έκδοση ξεχωρίζει από το «αγριεμένο» bodykit, τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, ενώ στο πίσω μέρος «πρωταγωνιστεί» η αεροτομή και ο διαχύτης.
Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβει το flat-buttomed πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι με την κόκκινη ραφή στο πάνω μέρος, οι alcantara επενδύσεις, τα bucket καθίσματα και οι αλουμινένιες λεπτομέρειες.
Κάτω από το καπό του Edition 40 κρύβεται ο γνωστός 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, του οποίου η ιπποδύναμη μπορεί να μην βρίσκεται στα επίπεδα του ταχύτερου πλέον εμπροσθοκίνητου στο Nurburgring, GTI Clubsport S, αλλά αποδίδει 265 ίππους και σε λειτουργία overboost 290, για περίπου 10 δευτερόλεπτα.
Σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό σασμάν ή επίσης 6τάχυτο αυτόματο DSG, η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς και τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 6,3 δευτερόλεπτα, την ώρα που η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.