Μόλις 47 αυτοκίνητα σε 1,68 εκατ. τεχνικούς ελέγχους «κόπηκαν» από τα ΚΤΕΟ της χώρας το 2016 έχοντας επικίνδυνες ελλείψεις σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Enikonomia.gr.
Ωστόσο η κατάσταση δεν ήταν καλύτερη το 2015 καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν οι «Ειδήσεις» στην διάθεσή της μόλις 71 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 2,06 εκατ. τεχνικούς ελέγχους. Επίσης σύμφωνα με τα
στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,3 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις 1,68 εκατ. οχήματα το 2016.
Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2016 καταγράφηκαν 81.500 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις και 112.600 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις το 2015. Δηλαδή το 2016 μόλις το 4,9% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο. Το 2015 οι έλεγχοι φαίνεται πως ήταν πιο αυστηροί καθώς το 5,5% των οχημάτων που πέρασαν από τεχνικό έλεγχο θα έπρεπε να ξαναπεράσουν λόγω σοβαρών ελλείψεων.
Πάντως το άκρως ανησυχητικό για τον κλάδο, την ελληνική οικονομία, την οδική ασφάλεια αλλά και το περιβάλλον είναι το γεγονός πως μειώνονται δραματικά τα ποσοστά των οχημάτων που «κόβονται» από τα ΚΤΕΟ. Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr το 2015 πάρα πολλά ΚΤΕΟ «έκοβαν» με σοβαρές ελλείψεις διψήφιο ποσοστό οχημάτων το οποίο μπορεί να ξεπερνούσε ακόμη και το 12% του συνόλου των ελέγχων που πραγματοποιούσαν. Ως διά μαγείας το 2016 το εν λόγω ποσοστό μειώθηκε ραγδαία και κυμάνθηκε ακόμη και κάτω από το 5%!
Ο λόγος σύμφωνα με στελέχη τόσο από τον κλάδο του αυτοκινήτου όσο και από τον κλάδο των ΚΤΕΟ εστιάζεται στο γεγονός πως από τη στιγμή που υπάρχουν ΚΤΕΟ που περνούν όλα τα οχήματα, ανεξάρτητα από την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες «ασφυξίας» στους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΟ που θέλουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους. Μάλιστα η φήμη και μόνο πως κάποιο ΚΤΕΟ «κόβει» οχήματα αποτελεί ένα βασικό λόγο κατάρρευσης των διελεύσεων από ιδιοκτήτες καθώς προτιμούν κάποιο ανταγωνιστικό ΚΤΕΟ που θα «περάσουν» το όχημά τους χωρίς να έχει ελεγχθεί.
Πάντως σε καμία περίπτωση η Ελλάδα δεν διαθέτει τον νεότερο, πιο καλοσυντηρημένο και πιο ασφαλή στόλο οχημάτων στην ΕΕ.
Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!
Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr στους 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!
Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία.
Πηγή: enikonomia.gr
Ωστόσο η κατάσταση δεν ήταν καλύτερη το 2015 καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν οι «Ειδήσεις» στην διάθεσή της μόλις 71 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 2,06 εκατ. τεχνικούς ελέγχους. Επίσης σύμφωνα με τα
στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,3 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις 1,68 εκατ. οχήματα το 2016.
Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2016 καταγράφηκαν 81.500 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις και 112.600 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις το 2015. Δηλαδή το 2016 μόλις το 4,9% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο. Το 2015 οι έλεγχοι φαίνεται πως ήταν πιο αυστηροί καθώς το 5,5% των οχημάτων που πέρασαν από τεχνικό έλεγχο θα έπρεπε να ξαναπεράσουν λόγω σοβαρών ελλείψεων.
Πάντως το άκρως ανησυχητικό για τον κλάδο, την ελληνική οικονομία, την οδική ασφάλεια αλλά και το περιβάλλον είναι το γεγονός πως μειώνονται δραματικά τα ποσοστά των οχημάτων που «κόβονται» από τα ΚΤΕΟ. Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr το 2015 πάρα πολλά ΚΤΕΟ «έκοβαν» με σοβαρές ελλείψεις διψήφιο ποσοστό οχημάτων το οποίο μπορεί να ξεπερνούσε ακόμη και το 12% του συνόλου των ελέγχων που πραγματοποιούσαν. Ως διά μαγείας το 2016 το εν λόγω ποσοστό μειώθηκε ραγδαία και κυμάνθηκε ακόμη και κάτω από το 5%!
Ο λόγος σύμφωνα με στελέχη τόσο από τον κλάδο του αυτοκινήτου όσο και από τον κλάδο των ΚΤΕΟ εστιάζεται στο γεγονός πως από τη στιγμή που υπάρχουν ΚΤΕΟ που περνούν όλα τα οχήματα, ανεξάρτητα από την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες «ασφυξίας» στους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΟ που θέλουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους. Μάλιστα η φήμη και μόνο πως κάποιο ΚΤΕΟ «κόβει» οχήματα αποτελεί ένα βασικό λόγο κατάρρευσης των διελεύσεων από ιδιοκτήτες καθώς προτιμούν κάποιο ανταγωνιστικό ΚΤΕΟ που θα «περάσουν» το όχημά τους χωρίς να έχει ελεγχθεί.
Πάντως σε καμία περίπτωση η Ελλάδα δεν διαθέτει τον νεότερο, πιο καλοσυντηρημένο και πιο ασφαλή στόλο οχημάτων στην ΕΕ.
Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!
Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr στους 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!
Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία.
Πηγή: enikonomia.gr