Μακάρι η ιπποδύναμη να ήταν το μόνο κριτήριο για να διαπιστώσουμε ποιο αυτοκίνητο είναι ταχύτερο. Δυστυχώς ή ευτυχώς, υπάρχουν πολλές παράμετροι που καθορίζουν ποιο από δύο αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορο.
Το βάρος, η αεροδυναμική, η μετάδοση της κίνησης στον εμπρός, τον πίσω ή και τους δύο άξονες, το κιβώτιο ταχυτήτων, η χαρτογράφηση του κινητήρα, οι απώλειες από τον στροφαλοφόρο άξονα μέχρι τους
τροχούς είναι μερικές από τις παραμέτρους που καθορίζουν ποιο αυτοκίνητο θα κερδίσει.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την παρακάτω σύγκριση. Από τη μία πλευρά έχουμε μία βελτιωμένη Mercedes-AMG με νέα χαρτογράφηση της ECU από την RENNtech και από την άλλη πλευρά, μία εργοστασιακή Lamborghini Huracan. Η πρώτη αποδίδει 612 ίππους από τον βελτιωμένο twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, ενώ ο ατμοσφαιρικός V10 χωρητικότητας 5,2 λίτρων του ιταλικού supercar αποδίδει 610 ίππους. Και τα δύο αυτοκίνητα κινούνται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Παρ’ όλα αυτά, η διαφορά, όπως θα δείτε, είναι αρκετά μεγάλη!
Το βάρος, η αεροδυναμική, η μετάδοση της κίνησης στον εμπρός, τον πίσω ή και τους δύο άξονες, το κιβώτιο ταχυτήτων, η χαρτογράφηση του κινητήρα, οι απώλειες από τον στροφαλοφόρο άξονα μέχρι τους
τροχούς είναι μερικές από τις παραμέτρους που καθορίζουν ποιο αυτοκίνητο θα κερδίσει.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την παρακάτω σύγκριση. Από τη μία πλευρά έχουμε μία βελτιωμένη Mercedes-AMG με νέα χαρτογράφηση της ECU από την RENNtech και από την άλλη πλευρά, μία εργοστασιακή Lamborghini Huracan. Η πρώτη αποδίδει 612 ίππους από τον βελτιωμένο twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, ενώ ο ατμοσφαιρικός V10 χωρητικότητας 5,2 λίτρων του ιταλικού supercar αποδίδει 610 ίππους. Και τα δύο αυτοκίνητα κινούνται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Παρ’ όλα αυτά, η διαφορά, όπως θα δείτε, είναι αρκετά μεγάλη!