Με το πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων να είναι πλέον μείζον εθνικό ζήτημα, ο βετεράνος οδηγός αγώνων Ιαβέρης κοινοποίησε μια επιστολή προς κάθε συμπολίτη, εξηγώντας με απλά λόγια τις οικονομικές επιπτώσεις των τροχαίων στα ταμεία του κράτους μας.
Λακωνικός και σαφής, όπως πάντα άλλωστε, ο κ.Μαρκουΐζος συνεχίζει ακάθεκτα την μάχη για
την καταπολέμηση της μάστιγας των τροχαίων. Τα μισά απ’ όσα λέει να είχε εφαρμόσει κάποια κυβέρνηση, η σημερινή κατάσταση σίγουρα θα είχε αλλάξει!
Διαβάστε την επιστολή:
Από: Ιαβέρη (Τάσο Μαρκουΐζο) Αθήνα, 20/05/2015
Προς: Οικονομικά Προβληματισμένους Συμπολίτες μου
Το 2009 στην Ευρώπη των 507.000.000 κατοίκων έχασαν την ζωή τους στην άσφαλτο 35.000 πολίτες της, με κόστος (οικονομικό) 130 δις ευρώ για την χρονιά αυτή (μελέτη αρμόδιας επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια στην ΕΕ).
Το 2009 στην Ελλάδα των 10.000.000 κατοίκων έχασαν την ζωή τους σε ''Τροχαία'' 2.000 άνθρωποι (αντί αναλογικά με την Ευρώπη 690) νέοι 15 - 35 ετών με κόστος 8 δις ευρώ.
Η επιτροπή αυτή Οδικής Ασφάλειας της ΕΕ δεν έχει όμως συνυπολογίσει για το ''Οδικό Ελληνικό Κόστος'':
α. Την 20πλάσια διεφθαρμένη υπερτιμολόγηση των Ιατροφαρμακευτικών αγαθών (βλ. Αν. Υπ. Οικ. Κος Δημήτρης Μάρδας).
β. Το τουριστικό προϊόν που χάνεται λόγω ταξιδιωτικών οδηγιών από τον ανύπαρκτο σχεδόν τουρισμό (Αρχαιολογικό, Θρησκευτικό, Ιαματικό, Συνεδριακό κλπ) για 9 μήνες - εκτός καλοκαιριού - στην ενδοχώρα.
γ. Το ''Ασφαλιστικό'' καθώς τα θύματα είναι κατά 90% νεότερα των 35 ετών κάτι που σημαίνει ότι οι νέοι αυτοί πεθαίνουν ή σακατεύονται πριν κάνουν παιδιά (μείωση πληθυσμού σε επίπεδο γενοκτονίας).
Έτσι με δημογραφικό φρίκης καθ’ οδόν δεν υπάρχουν και δεν θα υπάρχουν ''αρκετοί'' Νεαροί εργαζόμενοι για να εισφέρουν στα ασφαλιστικά ταμεία τα ποσά των συντάξεων των παππούδων τους.
Αναμφίβολα το 8 δις εύκολα ξεπερνάει το 12 δις ετήσια 6% του ΑΕΠ, δηλαδή 1 δις το μήνα, δηλαδή 33 εκατομμύρια ευρώ κάθε μέρα.
Η αντιμετώπιση αυτού του Εθνικού Προβλήματος θα είναι τελικά το πιο κοινωνικά αποτελεσματικό ''μέτρο'' εξοικονόμησης χρημάτων για την Ελλάδα με αντίτιμο να μένουν ζωντανά και ακέραια τα παιδιά μας.
Σημ.: Αν δεν σταματήσει η στο, ''καθ’ οδόν'', Κοινόβιο μας Υπανάπτυξη δεν μπορεί να ξεκινήσει η Ανάπτυξη.
Με εκτίμηση
'' Ιαβέρης ''
Λακωνικός και σαφής, όπως πάντα άλλωστε, ο κ.Μαρκουΐζος συνεχίζει ακάθεκτα την μάχη για
την καταπολέμηση της μάστιγας των τροχαίων. Τα μισά απ’ όσα λέει να είχε εφαρμόσει κάποια κυβέρνηση, η σημερινή κατάσταση σίγουρα θα είχε αλλάξει!
Διαβάστε την επιστολή:
Από: Ιαβέρη (Τάσο Μαρκουΐζο) Αθήνα, 20/05/2015
Προς: Οικονομικά Προβληματισμένους Συμπολίτες μου
Το 2009 στην Ευρώπη των 507.000.000 κατοίκων έχασαν την ζωή τους στην άσφαλτο 35.000 πολίτες της, με κόστος (οικονομικό) 130 δις ευρώ για την χρονιά αυτή (μελέτη αρμόδιας επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια στην ΕΕ).
Το 2009 στην Ελλάδα των 10.000.000 κατοίκων έχασαν την ζωή τους σε ''Τροχαία'' 2.000 άνθρωποι (αντί αναλογικά με την Ευρώπη 690) νέοι 15 - 35 ετών με κόστος 8 δις ευρώ.
Η επιτροπή αυτή Οδικής Ασφάλειας της ΕΕ δεν έχει όμως συνυπολογίσει για το ''Οδικό Ελληνικό Κόστος'':
α. Την 20πλάσια διεφθαρμένη υπερτιμολόγηση των Ιατροφαρμακευτικών αγαθών (βλ. Αν. Υπ. Οικ. Κος Δημήτρης Μάρδας).
β. Το τουριστικό προϊόν που χάνεται λόγω ταξιδιωτικών οδηγιών από τον ανύπαρκτο σχεδόν τουρισμό (Αρχαιολογικό, Θρησκευτικό, Ιαματικό, Συνεδριακό κλπ) για 9 μήνες - εκτός καλοκαιριού - στην ενδοχώρα.
γ. Το ''Ασφαλιστικό'' καθώς τα θύματα είναι κατά 90% νεότερα των 35 ετών κάτι που σημαίνει ότι οι νέοι αυτοί πεθαίνουν ή σακατεύονται πριν κάνουν παιδιά (μείωση πληθυσμού σε επίπεδο γενοκτονίας).
Έτσι με δημογραφικό φρίκης καθ’ οδόν δεν υπάρχουν και δεν θα υπάρχουν ''αρκετοί'' Νεαροί εργαζόμενοι για να εισφέρουν στα ασφαλιστικά ταμεία τα ποσά των συντάξεων των παππούδων τους.
Αναμφίβολα το 8 δις εύκολα ξεπερνάει το 12 δις ετήσια 6% του ΑΕΠ, δηλαδή 1 δις το μήνα, δηλαδή 33 εκατομμύρια ευρώ κάθε μέρα.
Η αντιμετώπιση αυτού του Εθνικού Προβλήματος θα είναι τελικά το πιο κοινωνικά αποτελεσματικό ''μέτρο'' εξοικονόμησης χρημάτων για την Ελλάδα με αντίτιμο να μένουν ζωντανά και ακέραια τα παιδιά μας.
Σημ.: Αν δεν σταματήσει η στο, ''καθ’ οδόν'', Κοινόβιο μας Υπανάπτυξη δεν μπορεί να ξεκινήσει η Ανάπτυξη.
Με εκτίμηση
'' Ιαβέρης ''