Στην έκθεση του Detroit παρουσιάστηκε πρόσφατα η έκτη γενιά της θρυλικής και άκρως δημοφιλούς Chevrolet Camaro. Το νέο μοντέλο δανείζεται πολλά στοιχεία της προηγούμενης γενιάς συνεχίζοντας στην ίδια φιλοσοφία.
Με μια πρώτη ματιά γίνεται αντιληπτή η προσπάθεια των μηχανικών να κατασκευάσουν ένα
αυτοκίνητο με δυναμικό σχεδιασμό, αλλά ταυτόχρονα και με στοιχεία που τονίζουν την αμερικάνικη προέλευση. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η έκτη γενιά Camaro είναι ελαφρώς ελαφρύτερη (κατά 90 κιλά) αλλά και πιο αεροδυναμική μιας και χρειάστηκαν 350 ολόκληρες ώρες δουλειάς στην αεροσήραγγα. Περνώντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η μεγάλη οθόνη, τα δερμάτινα καθίσματα και το όμορφο τιμόνι, δημιουργούν μια sportive αίσθηση.
Όσον αφορά τώρα τους κινητήρες, στη βάση της γκάμας βρίσκεται ένας υπετροφοδοτούμενος 2λιτρος κινητήρας που αποδίδει 275 ίππους. Αμέσως μετά είναι διαθέσιμος ο V6 των 3,6 λίτρων που αποδίδει 375 ίππους, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο πανίσχυρος V8 κινητήρας χωρητικότητας 6,2 λίτρων συνολικής απόδοσης 455 ίππων. Όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν τόσο με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, όσο και με 8άρι αυτόματο.
Με τις μέχρι πρότινος πληροφορίες, οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν φέτος εντός του φθινοπώρου σε τιμή άγνωστη προς το παρόν.
Με μια πρώτη ματιά γίνεται αντιληπτή η προσπάθεια των μηχανικών να κατασκευάσουν ένα
αυτοκίνητο με δυναμικό σχεδιασμό, αλλά ταυτόχρονα και με στοιχεία που τονίζουν την αμερικάνικη προέλευση. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η έκτη γενιά Camaro είναι ελαφρώς ελαφρύτερη (κατά 90 κιλά) αλλά και πιο αεροδυναμική μιας και χρειάστηκαν 350 ολόκληρες ώρες δουλειάς στην αεροσήραγγα. Περνώντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η μεγάλη οθόνη, τα δερμάτινα καθίσματα και το όμορφο τιμόνι, δημιουργούν μια sportive αίσθηση.
Όσον αφορά τώρα τους κινητήρες, στη βάση της γκάμας βρίσκεται ένας υπετροφοδοτούμενος 2λιτρος κινητήρας που αποδίδει 275 ίππους. Αμέσως μετά είναι διαθέσιμος ο V6 των 3,6 λίτρων που αποδίδει 375 ίππους, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο πανίσχυρος V8 κινητήρας χωρητικότητας 6,2 λίτρων συνολικής απόδοσης 455 ίππων. Όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν τόσο με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, όσο και με 8άρι αυτόματο.
Με τις μέχρι πρότινος πληροφορίες, οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν φέτος εντός του φθινοπώρου σε τιμή άγνωστη προς το παρόν.