Μετά από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης πορείας της Porsche 911, έφτασε η ώρα για ένα Facelift του πιο εμπορικά επιτυχημένου μοντέλου της γερμανικής φίρμας. Η επίσημη παρουσίαση του νέου μοντέλου θα γίνει στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης, αλλά η Porsche προχώρησε ήδη στη δημοσίευση μερικών φωτογραφιών και πληροφοριών σχετικά με το νέο μοντέλο.
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, οι σχεδιαστές της εταιρείας από την Στουτγάρδη περιορίστηκαν σε μικρές αλλαγές εξωτερικά, κυρίως με φρέσκιες πινελιές στα φωτιστικά σώματα, με την προσθήκη λεπτών LED ημέρας και την τοποθέτηση νέου προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος,
οι αλλαγές συγκεντρώνονται στα μεγαλύτερα φώτα, τον ανασχεδιασμένο διαχύτη και τις νέες απολήξεις των εξατμίσεων. Περνώντας στο εσωτερικό της νέας Porsche, οι διαφοροποιήσεις περιορίζονται μόνο στο νέο σύστημα πολυμέσων της Porsche, με δυνατότητα φωνητικών εντολών.
Μπορεί οι αλλαγές στην εμφάνιση της νέας 911 να είναι μικρές, αλλά σε επίπεδο κινητήρων, η γερμανική φίρμα προχώρησε σε μια μεγάλη αλλαγή καταργώντας τα ατμοσφαιρικά σύνολα. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται πλέον ο νέος 3λιτρος twin-turbo με εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα που αποδίδει συνολικά 370 ίππους (+20 από τον προηγούμενο) και 450 Nm ροπής, ενώ η Carrera S αποδίδει 420 ίππους (+60) και 500 Nm ροπής.
Οι συγκεκριμένες αλλαγές στους κινητήρες, σε συνδυασμό με το κιβώτιο PDK, εκτοξεύουν το “απλό” μοντέλο από στάση σε μόλις 4,2 sec (έναντι 4,4 sec της προηγούμενης), ενώ η έκδοση S χρειάζεται μόλις 3,9 sec για να ολοκληρώσει την ίδια διαδικασία, γεγονός που την καθιστά την πρώτη 911 Carrera που σπάει το φράγμα των 4 sec. Η τελική ταχύτητα είναι στην πρώτη περίπτωση 295 km/h και στη δεύτερη 308 km/h, ενώ η Porsche υπόσχεται κατανάλωση 7,4 lt/100 km για την Carrera και 7,7 lt/100 km για την Carrera S.
Οι πωλήσεις του Facelift της Porsche 911 Carrera θα ξεκινήσουν από τη Γερμανία τον ερχόμενο Δεκέμβριο με τις τιμές εκεί να ξεκινούν από τις 96.600€.
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, οι σχεδιαστές της εταιρείας από την Στουτγάρδη περιορίστηκαν σε μικρές αλλαγές εξωτερικά, κυρίως με φρέσκιες πινελιές στα φωτιστικά σώματα, με την προσθήκη λεπτών LED ημέρας και την τοποθέτηση νέου προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος,
οι αλλαγές συγκεντρώνονται στα μεγαλύτερα φώτα, τον ανασχεδιασμένο διαχύτη και τις νέες απολήξεις των εξατμίσεων. Περνώντας στο εσωτερικό της νέας Porsche, οι διαφοροποιήσεις περιορίζονται μόνο στο νέο σύστημα πολυμέσων της Porsche, με δυνατότητα φωνητικών εντολών.
Μπορεί οι αλλαγές στην εμφάνιση της νέας 911 να είναι μικρές, αλλά σε επίπεδο κινητήρων, η γερμανική φίρμα προχώρησε σε μια μεγάλη αλλαγή καταργώντας τα ατμοσφαιρικά σύνολα. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται πλέον ο νέος 3λιτρος twin-turbo με εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα που αποδίδει συνολικά 370 ίππους (+20 από τον προηγούμενο) και 450 Nm ροπής, ενώ η Carrera S αποδίδει 420 ίππους (+60) και 500 Nm ροπής.
Οι συγκεκριμένες αλλαγές στους κινητήρες, σε συνδυασμό με το κιβώτιο PDK, εκτοξεύουν το “απλό” μοντέλο από στάση σε μόλις 4,2 sec (έναντι 4,4 sec της προηγούμενης), ενώ η έκδοση S χρειάζεται μόλις 3,9 sec για να ολοκληρώσει την ίδια διαδικασία, γεγονός που την καθιστά την πρώτη 911 Carrera που σπάει το φράγμα των 4 sec. Η τελική ταχύτητα είναι στην πρώτη περίπτωση 295 km/h και στη δεύτερη 308 km/h, ενώ η Porsche υπόσχεται κατανάλωση 7,4 lt/100 km για την Carrera και 7,7 lt/100 km για την Carrera S.
Οι πωλήσεις του Facelift της Porsche 911 Carrera θα ξεκινήσουν από τη Γερμανία τον ερχόμενο Δεκέμβριο με τις τιμές εκεί να ξεκινούν από τις 96.600€.