Η εποχή της hothatch κατηγορίας έχει τελειώσει. Το νέο Audi RS3 Sportback με τους 400 ίππους γίνεται το ισχυρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας ξεπερνώντας τη Mercedes-AMG A45 των 381 ίππων και θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως hyperhatch.
Εξωτερικά, στο εμπρός τμήμα πρωταγωνιστούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και τα Led φωτιστικά σώματα (Matrix Led στον προαιρετικό εξοπλισμό) δημιουργούν ένα «επιθετικό» κλίμα.
Στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβει η μικρή αεροτομή, τα νέα LED φωτιστικά σώματα και ο συνδυασμός των οβάλ απολήξεων της εξάτμισης με τον διαχύτη.
Το συνολικό βάρος, στη μείωση του οποίου συνεισφέρει το αλουμινένιο καπό, αγγίζει τα 1.510 κιλά. Οι ζάντες αλουμινίου είναι μεγέθους 19 ιντσών, με μέγεθος ελαστικών 235/35 (προαιρετικά 255/30 στον πίσω άξονα), ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι τα κεραμικά δισκόφρενα και η μαγνητική ανάρτηση στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Περνώντας στο εσωτερικό, αρκετές από τις επενδύσεις διακοσμούνται με alcantara, σε αρκετές επιφάνειες έχει γίνει χρήση ανθρακονήματων και αλουμινίου, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με το μέγεθος της οθόνης να αγγίζει τις 12,3 ίντσες. Προαιρετικά μπορούν να επιλεγούν bucket καθίσματα με ανθρακονημάτινη «πλάτη».
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, βέβαια, συγκεντρώνεται κάτω από το καπό, με τον πολυβραβευμένο 2,5 TFSI κινητήρα να έχει «αδυνατίσει» κατά 26 κιλά, λόγω εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου. Αποδίδει 400 ίππους, δουλεύοντας σε πίεση των 2,3 bar, ενώ η ροπή φτάνει στα 480 Nm από τις 1.700 μέχρι τις 5.850 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση Quattro, η οποία εξοπλίζεται με τεχνολογία torque vectoring που στέλνει μέχρι και το 100% της ισχύος στον πίσω άξονα, το νέο Audi RS3 Sportback επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά μέσω του 7τάχυτου S-tronic διπλού συμπλέκτη και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h (προαιρετικά 280 km/h).
Οι παραγγελίες του ανανεωμένου Audi RS3 Sportback θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Απρίλιο με τιμή εκκίνησης στη Γερμανία τα 54.600 ευρώ. Στη χώρα μας η τιμή αγοράς ασφαλώς θα εκτοξεύεται, αλλά το ακριβές κόστος παραμένει ακόμα άγνωστο.
Εξωτερικά, στο εμπρός τμήμα πρωταγωνιστούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και τα Led φωτιστικά σώματα (Matrix Led στον προαιρετικό εξοπλισμό) δημιουργούν ένα «επιθετικό» κλίμα.
Στο πίσω μέρος, την παράσταση κλέβει η μικρή αεροτομή, τα νέα LED φωτιστικά σώματα και ο συνδυασμός των οβάλ απολήξεων της εξάτμισης με τον διαχύτη.
Το συνολικό βάρος, στη μείωση του οποίου συνεισφέρει το αλουμινένιο καπό, αγγίζει τα 1.510 κιλά. Οι ζάντες αλουμινίου είναι μεγέθους 19 ιντσών, με μέγεθος ελαστικών 235/35 (προαιρετικά 255/30 στον πίσω άξονα), ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι τα κεραμικά δισκόφρενα και η μαγνητική ανάρτηση στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Περνώντας στο εσωτερικό, αρκετές από τις επενδύσεις διακοσμούνται με alcantara, σε αρκετές επιφάνειες έχει γίνει χρήση ανθρακονήματων και αλουμινίου, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με το μέγεθος της οθόνης να αγγίζει τις 12,3 ίντσες. Προαιρετικά μπορούν να επιλεγούν bucket καθίσματα με ανθρακονημάτινη «πλάτη».
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, βέβαια, συγκεντρώνεται κάτω από το καπό, με τον πολυβραβευμένο 2,5 TFSI κινητήρα να έχει «αδυνατίσει» κατά 26 κιλά, λόγω εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου. Αποδίδει 400 ίππους, δουλεύοντας σε πίεση των 2,3 bar, ενώ η ροπή φτάνει στα 480 Nm από τις 1.700 μέχρι τις 5.850 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση Quattro, η οποία εξοπλίζεται με τεχνολογία torque vectoring που στέλνει μέχρι και το 100% της ισχύος στον πίσω άξονα, το νέο Audi RS3 Sportback επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά μέσω του 7τάχυτου S-tronic διπλού συμπλέκτη και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h (προαιρετικά 280 km/h).
Οι παραγγελίες του ανανεωμένου Audi RS3 Sportback θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Απρίλιο με τιμή εκκίνησης στη Γερμανία τα 54.600 ευρώ. Στη χώρα μας η τιμή αγοράς ασφαλώς θα εκτοξεύεται, αλλά το ακριβές κόστος παραμένει ακόμα άγνωστο.