Λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση του νέου Opel Insignia Grand Sport, έφτασε η ώρα της station έκδοσης του γερμανικού μοντέλου, η οποία ονομάζεται Opel Insignia Sports Tourer.
Πέρα από τη δυναμική σχεδίαση που συναντάμε και στην sedan έκδοση, εδώ οι χώροι είναι κυριολεκτικά άπλετοι. Το μήκος φτάνει στα 4.986 μέτρα, αλλά η σημαντική πληροφορία είναι ότι το βάρος του μειώθηκε
κατά περισσότερα από 200 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ο όγκος του χώρου αποθήκευσης αυξήθηκε από τα 490 στα 520 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα θα φτάνει στα 1.640 λίτρα. Περισσότερος χώρος είναι διαθέσιμος και στην καμπίνα.
Μπορεί να μην υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για τους κινητήρες, αλλά σίγουρα θα χρησιμοποιηθούν οι πετρελαιοκινητήρες 1.6 CDTi Bi-turbo και 2.0 CDTi, με τον πρώτο να αποδίδει 160 ίππους και τον δεύτερο 190 ίππους και 400 Nm ροπής. Ενδεχομένως για πρώτη φορά να δούμε το νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.5 λίτρων με 163 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας, μέχρι την έλευση του OPC, μάλλον θα βρίσκεται και ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος με 250 ίππους.Η κίνηση θα περνά στους εμπρός ή και τους τέσσερις τροχούς με τετρακίνηση τύπου Haldex, ενώ οι κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε 8άρι αυτόματο.
Είναι ήδη γνωστό, τέλος, ότι πέρα από την επιλογή «Drift Mode» που φημολογείται ότι θα εξοπλίζει την κορυφαία έκδοση OPC, οι μελλοντικοί αγοραστές των 4κίνητων εκδόσεων θα απολαμβάνουν το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης της GKN, που συναντάμε και στο Ford Focus RS
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης, που ονομάζεται «Twinster», διαθέτει τεχνολογία torque vectoring, η οποία επιτρέπει τη μεταφορά ροπής στον εξωτερικό τροχό στις στροφές, ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα υποστροφής. Επίσης, ο ένας συμπλέκτης είναι εφικτό να απεμπλέκεται όταν το επιθυμεί ο οδηγός για εξοικονόμηση καυσίμου.
Η επίσημη παρουσίαση του νέου Opel Insignia Sports Tourer, όπως και της sedan έκδοσης Grand Sport, θα πραγματοποιηθεί περίπου ένα μήνα στην έκθεση της Γενεύης. Αναμένουμε λοιπόν για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πέρα από τη δυναμική σχεδίαση που συναντάμε και στην sedan έκδοση, εδώ οι χώροι είναι κυριολεκτικά άπλετοι. Το μήκος φτάνει στα 4.986 μέτρα, αλλά η σημαντική πληροφορία είναι ότι το βάρος του μειώθηκε
κατά περισσότερα από 200 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ο όγκος του χώρου αποθήκευσης αυξήθηκε από τα 490 στα 520 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα θα φτάνει στα 1.640 λίτρα. Περισσότερος χώρος είναι διαθέσιμος και στην καμπίνα.
Μπορεί να μην υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για τους κινητήρες, αλλά σίγουρα θα χρησιμοποιηθούν οι πετρελαιοκινητήρες 1.6 CDTi Bi-turbo και 2.0 CDTi, με τον πρώτο να αποδίδει 160 ίππους και τον δεύτερο 190 ίππους και 400 Nm ροπής. Ενδεχομένως για πρώτη φορά να δούμε το νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.5 λίτρων με 163 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας, μέχρι την έλευση του OPC, μάλλον θα βρίσκεται και ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος με 250 ίππους.Η κίνηση θα περνά στους εμπρός ή και τους τέσσερις τροχούς με τετρακίνηση τύπου Haldex, ενώ οι κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε 8άρι αυτόματο.
Είναι ήδη γνωστό, τέλος, ότι πέρα από την επιλογή «Drift Mode» που φημολογείται ότι θα εξοπλίζει την κορυφαία έκδοση OPC, οι μελλοντικοί αγοραστές των 4κίνητων εκδόσεων θα απολαμβάνουν το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης της GKN, που συναντάμε και στο Ford Focus RS
Αναλυτικότερα, το συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης, που ονομάζεται «Twinster», διαθέτει τεχνολογία torque vectoring, η οποία επιτρέπει τη μεταφορά ροπής στον εξωτερικό τροχό στις στροφές, ώστε να αποφευχθούν τα φαινόμενα υποστροφής. Επίσης, ο ένας συμπλέκτης είναι εφικτό να απεμπλέκεται όταν το επιθυμεί ο οδηγός για εξοικονόμηση καυσίμου.
Η επίσημη παρουσίαση του νέου Opel Insignia Sports Tourer, όπως και της sedan έκδοσης Grand Sport, θα πραγματοποιηθεί περίπου ένα μήνα στην έκθεση της Γενεύης. Αναμένουμε λοιπόν για περισσότερες λεπτομέρειες.