Το νέο Ford Fiesta ST εξοπλίζεται με έναν κινητήρα που κέρδισε τις εντυπώσεις με το καλημέρα και ο βελτιωτικός οίκος Mountune έχει ετοιμάσει ήδη το πρώτο πακέτο αναβάθμισης.
Να υπενθυμίσουμε ότι πρόκειται για τον πρώτο τρικύλινδρο κινητήρα με δυνατότητα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου. Είναι υπερτροφοδοτούμενος και διαθέτει σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων, ενώ
αποδίδει 200 ίππους από 1.500 κ.εκ.
Η Mountune, λοιπόν, προσφέρει το πακέτο «m225» και, με μία επέμβαση στην ECU, η ισχύς αυξάνεται στους 225 ίππους, ενώ η ροπή από τα 290 Nm ανεβαίνει στα 340. Κάτι τέτοιο έχει σαν αποτέλεσμα τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 5,95 δεύτερα, αντί για 6,5 στην εργοστασιακή μορφή.
Διαβάστε επίσης: Η Mountune έφτασε το Ford Focus RS στους 690 ίππους (vid)
Αξίζει, τέλος, να τονίσουμε ότι μέσω της εφαρμογής SMARTflash, ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει μέσω Android ή Apple συσκευής αν επιθυμεί 200 ή 225 ίππους με το πάτημα ενός κουμπιού. Πατώντας εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω πρόγραμμα, ενώ το κόστος κυμαίνεται στα 685€.
αποδίδει 200 ίππους από 1.500 κ.εκ.
Η Mountune, λοιπόν, προσφέρει το πακέτο «m225» και, με μία επέμβαση στην ECU, η ισχύς αυξάνεται στους 225 ίππους, ενώ η ροπή από τα 290 Nm ανεβαίνει στα 340. Κάτι τέτοιο έχει σαν αποτέλεσμα τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 5,95 δεύτερα, αντί για 6,5 στην εργοστασιακή μορφή.
Διαβάστε επίσης: Η Mountune έφτασε το Ford Focus RS στους 690 ίππους (vid)
Αξίζει, τέλος, να τονίσουμε ότι μέσω της εφαρμογής SMARTflash, ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει μέσω Android ή Apple συσκευής αν επιθυμεί 200 ή 225 ίππους με το πάτημα ενός κουμπιού. Πατώντας εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω πρόγραμμα, ενώ το κόστος κυμαίνεται στα 685€.