Ξεκίνησε σαν ένα κακόγουστο αστείο, αλλά πλέον είναι σίγουρο ότι αυτή η μάσκα ανήκει στη νέα BMW Σειρά 4.
Η διαρροή έγινε μέσω Instagram και το αυτοκίνητο που βλέπετε είναι η επερχόμενη έκδοση της BMW Σειρά 4, πιθανόν με το M-Package. Η μεγάλη γρίλια του «Concept 4», λοιπόν, πέρασε στην παραγωγή και λογικά
θα την δούμε και στην κορυφαία M4. Το πίσω μέρος είναι εμφανώς πιο όμορφο, με λεπτά φωτιστικά σώματα και αεραγωγούς πλευρικά. Η διακριτική αεροτομή και ο διαχύτης ενδεχομένως να υπάρχουν μόνο στις εκδόσεις που εξοπλίζονται με το M-Package.
Διαβάστε επίσης τις φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει από τη νέα BMW M3
Υπενθυμίζουμε ότι είναι γνωστό πως κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων. Η απόδοσή του θα κυμαίνεται μεταξύ 450 και 500 ίππων, ενώ στην έκδοση Competition η ισχύς θα ξεπερνά τους 500 ίππους. Επιπλέον, έχει ξεκαθαριστεί η πρόθεση της βαυαρικής φίρμας να διαθέσει τα εν λόγω μοντέλα τόσο ως τετρακίνητα, όσο και με κίνηση στον πίσω άξονα.
Η διαρροή έγινε μέσω Instagram και το αυτοκίνητο που βλέπετε είναι η επερχόμενη έκδοση της BMW Σειρά 4, πιθανόν με το M-Package. Η μεγάλη γρίλια του «Concept 4», λοιπόν, πέρασε στην παραγωγή και λογικά
θα την δούμε και στην κορυφαία M4. Το πίσω μέρος είναι εμφανώς πιο όμορφο, με λεπτά φωτιστικά σώματα και αεραγωγούς πλευρικά. Η διακριτική αεροτομή και ο διαχύτης ενδεχομένως να υπάρχουν μόνο στις εκδόσεις που εξοπλίζονται με το M-Package.
Διαβάστε επίσης τις φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει από τη νέα BMW M3
Υπενθυμίζουμε ότι είναι γνωστό πως κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων. Η απόδοσή του θα κυμαίνεται μεταξύ 450 και 500 ίππων, ενώ στην έκδοση Competition η ισχύς θα ξεπερνά τους 500 ίππους. Επιπλέον, έχει ξεκαθαριστεί η πρόθεση της βαυαρικής φίρμας να διαθέσει τα εν λόγω μοντέλα τόσο ως τετρακίνητα, όσο και με κίνηση στον πίσω άξονα.