Όλοι γνωρίζουμε ότι η νέα μόδα και η συνταγή για να πετύχεις οικονομική μετακίνηση είναι η μείωση των κυβικών, ειδικά σε αυτοκίνητα που οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Η Ford εφάρμοσε την συγκεκριμένη τακτική στο Focus με τον 1000άρι τρικύλινδρο που εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του και την κατανάλωση.
Σειρά τώρα έχει το μικρότερο αδερφάκι ονόματι Fiesta, και μάλιστα όχι μια σε απλή έκδοση.
Το νέο Fiesta Red ή Black θα διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό και σπορτίφ αίσθηση ενώ τα βλέμματα θα είναι αναμφισβήτητα κάτω από το καπό. Με το τρικύλινδρο 1000άρι μοτέρ που αποδίδει 140 ίππους το Fiesta θα αγγίζει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του θα φτάνει τα 201 km/h. Όλα αυτά με μια κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 4,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Οι πιο προσεκτικοί θα παρατηρήσατε ότι η ειδική ισχύς του νέου Fiesta (ίπποι ανά λίτρο) ξεπερνούν την αντίστοιχη τιμή μιας Veyron ή μιας 458 Speciale. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ένα. Τα χιλιαράκια που ήξερες να τα ξεχάσεις.
Σειρά τώρα έχει το μικρότερο αδερφάκι ονόματι Fiesta, και μάλιστα όχι μια σε απλή έκδοση.
Το νέο Fiesta Red ή Black θα διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό και σπορτίφ αίσθηση ενώ τα βλέμματα θα είναι αναμφισβήτητα κάτω από το καπό. Με το τρικύλινδρο 1000άρι μοτέρ που αποδίδει 140 ίππους το Fiesta θα αγγίζει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του θα φτάνει τα 201 km/h. Όλα αυτά με μια κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 4,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Οι πιο προσεκτικοί θα παρατηρήσατε ότι η ειδική ισχύς του νέου Fiesta (ίπποι ανά λίτρο) ξεπερνούν την αντίστοιχη τιμή μιας Veyron ή μιας 458 Speciale. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ένα. Τα χιλιαράκια που ήξερες να τα ξεχάσεις.