Μετά την επιτυχή πορεία της BMW X6, του πολυτελούς SUV με χαρακτηριστικά coupe οχήματος αλλά και την παρουσίαση της μικρότερης X4, έφτασε η δεύτερη γενιά που βασίζεται στο πάτωμα της BMW X5. Το μέγεθος της θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό της προηγούμενης και θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε τρία μηχανικά σύνολα.
Η “μικρότερη” έκδοση είναι η xDrive30d, η οποία θα κινείται με έναν 6κύλινδρο σε σειρά 3λιτρο
πετρελαιοκινητήρα συνολικής ισχύς 258 ίππων. Ακολουθεί άλλη μια έκδοση xDrive30d με αυξημένη ισχύ στους 381 ίππους ενώ η κορυφαία , προς το παρόν, xDrive50i έκδοση κινείται με βενζινοκινητήρα V8 bi-turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων με συνολική ισχύ 450 ίππων ικανή να επιταχύνει το αμάξωμα της BMW από στάση στα 100km/h σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα.
Στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμη τον Δεκέμβριο, ενώ μέσα στο 2015 θα ακολουθήσουν περισσότερες εκδόσεις ανάμεσα στις οποίες θα βρίσκεται και η έκδοση Μ με ισχύ άνω των 550 ίππων.
Η “μικρότερη” έκδοση είναι η xDrive30d, η οποία θα κινείται με έναν 6κύλινδρο σε σειρά 3λιτρο
πετρελαιοκινητήρα συνολικής ισχύς 258 ίππων. Ακολουθεί άλλη μια έκδοση xDrive30d με αυξημένη ισχύ στους 381 ίππους ενώ η κορυφαία , προς το παρόν, xDrive50i έκδοση κινείται με βενζινοκινητήρα V8 bi-turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων με συνολική ισχύ 450 ίππων ικανή να επιταχύνει το αμάξωμα της BMW από στάση στα 100km/h σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα.
Στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμη τον Δεκέμβριο, ενώ μέσα στο 2015 θα ακολουθήσουν περισσότερες εκδόσεις ανάμεσα στις οποίες θα βρίσκεται και η έκδοση Μ με ισχύ άνω των 550 ίππων.