“Δε χρειάζεται να πούμε ότι ο αντικαταστάτης της C63 AMG θα εφοδιάζεται και πάλι με κινητήρα 8 κυλίνδρων. Το οφείλουμε στους πιστούς μας φίλους. Απλά και καθαρά”. Με αυτή τη φράση, ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes AMG, Tobias Moers, επαλήθευσε τις υποψίες για χρήση ενός κινητήρα παραπλήσιου με τον V8 biturbo που χρησιμοποιείται και στην AMG GT.
Όλα δείχνουν ότι η Mercedes θα ακολουθήσει την τακτική που εφάρμοσε στην AMG GT και την
E63 AMG δημιουργώντας μια επιπλέον έκδοση C63 AMG S με αυξημένη ιπποδύναμη. Μπορεί η εταιρεία να αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες για την ισχύ του επερχόμενου μοντέλου, αλλά θα είναι παραπλήσιες με αυτές της AMG GT και GT-S αντίστοιχα.
Το μοντέλο θα παρουσιαστεί και στα τρία ήδη αμαξώματος (sedan, coupe, estate) στην έκθεση του Παρισιού, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2015.
Όλα δείχνουν ότι η Mercedes θα ακολουθήσει την τακτική που εφάρμοσε στην AMG GT και την
E63 AMG δημιουργώντας μια επιπλέον έκδοση C63 AMG S με αυξημένη ιπποδύναμη. Μπορεί η εταιρεία να αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες για την ισχύ του επερχόμενου μοντέλου, αλλά θα είναι παραπλήσιες με αυτές της AMG GT και GT-S αντίστοιχα.
Το μοντέλο θα παρουσιαστεί και στα τρία ήδη αμαξώματος (sedan, coupe, estate) στην έκθεση του Παρισιού, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2015.