Μετά από πολλά καμουφλαρισμένα video αλλά και ανακοινώσεις σχετικά με τον κινητήρα του νέου supercar της Mercedes, πλησιάζει η στιγμή που θα δούμε τη νέα AMG GT να παρουσιάζεται στην έκθεση του Παρισιού στις 9 Σεπτεμβρίου.Πέρασαν μήνες εξονυχιστικών ελέγχων και μια σειρά από απαιτητικά test σε 15 χώρες, σε θερμοκρασίες που από τη μία έφταναν στο πολικό ψύχος των 30 βαθμών κάτω το μηδέν και από την άλλη στους 50 βαθμούς Κελσίου.
Κάτω από το καπό του νέου εντυπωσιακού μοντέλου θα βρίσκεται ένας V8 κινητήρας twin-turbo
χωρητικότητας της τάξης των 4 λίτρων που θα αποδίδει 462 ίππους στην απλή έκδοση και 510 GT-S. Σύμφωνα με την Mercedes, πρόκειται για έναν κινητήρα ξηρού κάρτερ και άμεσου ψεκασμού με προδιαγραφές ρύπων Euro 6 που θα πετυχαίνει σχέση συμπίεσης 10.5:1. Σε ότι αφορά τα υλικά, χρησιμοποιήθηκε αλουμίνιο για την κατασκευή του στροφαλοθάλαμου, κράμα ζιρκονίου για την κυλινδροκεφαλή, ενώ τα πιστόνια είναι σφυρήλατα. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης των δύο turbo, από την άλλη, αγγίζει τα 1.2 bar ενώ ο ρυθμός περιστροφής φτάνει μέχρι και τις 186.000 σ.α.λ.
Μετά την παρουσίαση θα επιστρέψουμε με περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω μοντέλο.
Κάτω από το καπό του νέου εντυπωσιακού μοντέλου θα βρίσκεται ένας V8 κινητήρας twin-turbo
χωρητικότητας της τάξης των 4 λίτρων που θα αποδίδει 462 ίππους στην απλή έκδοση και 510 GT-S. Σύμφωνα με την Mercedes, πρόκειται για έναν κινητήρα ξηρού κάρτερ και άμεσου ψεκασμού με προδιαγραφές ρύπων Euro 6 που θα πετυχαίνει σχέση συμπίεσης 10.5:1. Σε ότι αφορά τα υλικά, χρησιμοποιήθηκε αλουμίνιο για την κατασκευή του στροφαλοθάλαμου, κράμα ζιρκονίου για την κυλινδροκεφαλή, ενώ τα πιστόνια είναι σφυρήλατα. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης των δύο turbo, από την άλλη, αγγίζει τα 1.2 bar ενώ ο ρυθμός περιστροφής φτάνει μέχρι και τις 186.000 σ.α.λ.
Μετά την παρουσίαση θα επιστρέψουμε με περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω μοντέλο.