CarΗellas: Παρουσίαση της Mercedes AMG από τον Nico Rosberg

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Παρουσίαση της Mercedes AMG από τον Nico Rosberg

  Πριν από λίγες ώρες παρουσιάστηκε το ολοκαίνουριο Coupe της Mercedes ονόματι AMG GT. Πρόκειται για το δεύτερο supercar που κατασκευάζεται μετά την SLS της οποίας η παραγωγή σταμάτησε πριν από δυο μήνες. Παρόλα αυτά, όπως τόνισε και το αφεντικό της AMG, δεν πρόκειται για νέο αντικαταστάτη της SLS μιας και τοποθετείτε μια κατηγορία κάτω από αυτήν.
AMG-GT-new-3
  Με την πρώτη κιόλας ματιά γίνεται αντιληπτή η προσπάθεια των μηχανικών να εκφράσουν, μέσα
από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, την πιο hardcore πλευρά της γερμανικής φίρμας και να κοιτάξουν κατάματα την Porsche 911. Οι ρετρό πινελιές που παραπέμπουν στην θρυλική 300SL είναι χαρακτηριστικές, αλλά από την άλλη πλευρά είναι ένα αυτοκίνητο-παράδειγμα της σύγχρονης σπορ αυτοκίνησης. Η μάσκα θυμίζει αρκετά τα υπόλοιπα μοντέλα AMG, ενώ το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από μια χυτή διαμόρφωση. Παράλληλα, είναι διαθέσιμη με σφυρήλατες εντυπωσιακές ζάντες 19’’(19΄΄ ή 20΄΄ για την έκδοση GT-S) και τερατώδεις δαγκάνες 402mm εμπρός και 360mm πίσω.
mercedes-benz-amg_gt_2016_1600x1200_wallpaper_1b
  Σε ότι αφορά το εσωτερικό, χαρακτηριστική είναι η μεγάλη κεντρική κονσόλα που μόνο αυτοκίνητο παραγωγής δεν θυμίζει. Πάνω σε αυτήν έχει τοποθετηθεί ο βασικός πολυεπιλογέας με επιφάνεια αφής, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου με πέντε προγράμματα λειτουργίας. Χαρακτηριστικό είναι επίσης το κοφτό τριάκτινο τιμόνι με τα αλουμινένια paddles αλλά και οι δερμάτινες και carbon επενδύσεις που στολίζουν όλο το εσωτερικό.
Mercedes-AMG GT (C 190) 2014
  Πάμε τώρα στον σημαντικότερο τομέα που δεν είναι άλλος από τον κινητήρα. Κάτω από το καπό του νέου εντυπωσιακού μοντέλου βρίσκεται ένας V8 κινητήρας twin-turbo χωρητικότητας της τάξης των 4 λίτρων που  αποδίδει 462 ίππους στην απλή έκδοση και 510 GT-S. Σύμφωνα με την Mercedes, πρόκειται για έναν κινητήρα ξηρού κάρτερ και άμεσου ψεκασμού με προδιαγραφές ρύπων Euro 6 που θα πετυχαίνει σχέση συμπίεσης 10.5:1.  Σε ότι αφορά τα υλικά, χρησιμοποιήθηκε αλουμίνιο για την κατασκευή του στροφαλοθάλαμου, κράμα ζιρκονίου για την κυλινδροκεφαλή, ενώ τα πιστόνια είναι σφυρήλατα. Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης των δύο turbo, από την άλλη, αγγίζει τα 1.2 bar ενώ ο ρυθμός περιστροφής φτάνει μέχρι και τις 186.000 σ.α.λ.
  Σύμφωνα με την Mercedes, τα 0-100 km/h θα ολοκληρώνονται σε 4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική θα αγγίζει τα 304 km/h για την GT και 3,8 δευτερόλεπτα με τελική 310 για την GT-S.
Το νέο δημιούργημα των Γερμανών θα λανσαριστεί τον Απρίλιο, με τις τιμές της έκδοσης GT να ξεκινούν στη Γερμανία από τις 115.430 ευρώ, με την εκδοχή GT S να κοστίζει 134.350 ευρώ. Στην χώρα μας σίγουρα θα κοστίζει κάτι παραπάνω.
Δείτε εδώ την παρουσίαση του αυτοκινήτου από τον Nico Rosberg.