Το νέο Mazda MX5 είναι πλέον εδώ, έτοιμο να συνεχίσει να πουλά σαν τρελό. Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για ένα μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας που ανήκει στο βιβλίο Guinness λόγω της πρωτιάς του στις πωλήσεις roadster σε όλο τον κόσμο.
Η τέταρτη γενιά είναι μικρότερη από την προηγούμενη κι αυτό φαίνεται με την πρώτη ματιά. Το
μήκος έχει μειωθεί κατά 105mm φτάνοντας στα 3.915mm, το ύψος του έχει μειωθεί κατά 20mm φτάνοντας τα 1.235mm, ενώ χαρακτηριστική είναι η αύξηση του πλάτους του κατά 10mm με αποτέλεσμα να φτάνει τα 1.730mm. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους που είναι της τάξης των 100kg.
Ο οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας ολοκληρώνεται με την μετακίνηση του κέντρου βάρους χαμηλότερα σε συνδυασμό με την πισωκίνητη πλατφόρμα SKYACTIVE. Όσο για τα μηχανικά σύνολα, το τοπίο είναι ακόμη θολό με την Mazda να μην έχει παρουσιάσει τους κινητήρες που θα εξοπλίζουν την 4η γενιά, αλλά όλα δείχνουν ότι θα είναι διαθέσιμη με κινητήρες βενζίνης SKYACTIV-G χωρητικότητας 2L ή και έναν μικρότερο 1,5L που θα συνδυάζεται με μηχανικό 6τάχυτο σασμάν.
Όσον αφορά την σχεδίαση, εδώ οι ιάπωνες ήταν πιο θαρραλέοι από ποτέ με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός άκρως προκλητικού αμαξώματος με λεπτά φώτα, έντονα φουσκώματα, επιθετικές γρίλιες και έντονες ακμές που θα τραβούν τα βλέμματα όλων. Οι τροχοί θα είναι 16 ιντσών και τα ελαστικά 195/50 R16 με 4 δισκόφρενα και τα μπροστινά αεριζόμενα.
Σε ότι αφορά την τιμή, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αλλά όλα δείχνουν ότι θα γίνει γνωστή λίγο πριν την έναρξη των πωλήσεων το 2015.
Η τέταρτη γενιά είναι μικρότερη από την προηγούμενη κι αυτό φαίνεται με την πρώτη ματιά. Το
μήκος έχει μειωθεί κατά 105mm φτάνοντας στα 3.915mm, το ύψος του έχει μειωθεί κατά 20mm φτάνοντας τα 1.235mm, ενώ χαρακτηριστική είναι η αύξηση του πλάτους του κατά 10mm με αποτέλεσμα να φτάνει τα 1.730mm. Κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους που είναι της τάξης των 100kg.
Ο οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας ολοκληρώνεται με την μετακίνηση του κέντρου βάρους χαμηλότερα σε συνδυασμό με την πισωκίνητη πλατφόρμα SKYACTIVE. Όσο για τα μηχανικά σύνολα, το τοπίο είναι ακόμη θολό με την Mazda να μην έχει παρουσιάσει τους κινητήρες που θα εξοπλίζουν την 4η γενιά, αλλά όλα δείχνουν ότι θα είναι διαθέσιμη με κινητήρες βενζίνης SKYACTIV-G χωρητικότητας 2L ή και έναν μικρότερο 1,5L που θα συνδυάζεται με μηχανικό 6τάχυτο σασμάν.
Όσον αφορά την σχεδίαση, εδώ οι ιάπωνες ήταν πιο θαρραλέοι από ποτέ με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός άκρως προκλητικού αμαξώματος με λεπτά φώτα, έντονα φουσκώματα, επιθετικές γρίλιες και έντονες ακμές που θα τραβούν τα βλέμματα όλων. Οι τροχοί θα είναι 16 ιντσών και τα ελαστικά 195/50 R16 με 4 δισκόφρενα και τα μπροστινά αεριζόμενα.
Σε ότι αφορά την τιμή, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αλλά όλα δείχνουν ότι θα γίνει γνωστή λίγο πριν την έναρξη των πωλήσεων το 2015.