Λίγες ώρες έχουν περάσει από την παρουσίαση των φωτογραφιών της νέας Mercedes-Benz C63 AMG, η οποία με την σειρά της αποχαιρετά την ατμοσφαιρική εποχή και στρέφεται σε αυτήν των υπερτροφοδοτούμενων μηχανικών συνόλων.
Με μια πρώτη ματιά γίνεται αισθητή η sportive αίσθηση που θα αποπνέει το νέο μοντέλο, με το επιθετικό body-kit, το φουσκωμένο καπό και τις τετραπλές απολήξεις που “στολίζουν” το πίσω
μέρος. Παράλληλα, η μεγάλες ζάντες των 18 ιντσών (19” στην έκδοση S) με το λογότυπο AMG σε συνδυασμό με τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων ολοκληρώνουν τον επιθετικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό, το κλίμα είναι παρόμοιο με τα μυώδη bucket και το flat button τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι να πρωταγωνιστούν. Οι πιο προσεκτικοί θα παρατήρησαν τα ανθρακονήματα στο ταμπλό που θυμίζουν εσωτερικό αγωνιστικού αυτοκινήτου αλλά και τα αλουμινένια pedals.
Σε ότι αφορά τον κινητήρα, η μηχανικοί της AMG κατασκεύασαν έναν twin-turbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων που θα αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής, ενώ η στην κορυφαία έκδοση S θα αποδίδει 510 ίππους και 700 Nm ροπή. Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ στην έκδοση S σε 4,1. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, ενώ, σε σχέση με τον προηγούμενο ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο συγκεκριμένος είναι 32% οικονομικότερος. Η δύναμη θα περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω του γνωστού αυτόματου 7G-MCT Speedshiftδιπλόδισκου κιβωτίου.
Η Mercedes θα παρουσιάσει επίσημα την sedan έκδοση στο Παρίσι τον ερχόμενο Οκτώβριο, ενώ θα διατεθεί προς πώληση και στις τέσσερις εκδόσεις (sedan, coupe, cabriolet και estate) στις αρχές του 2015 σε τιμή άγνωστη προς το παρόν.
Με μια πρώτη ματιά γίνεται αισθητή η sportive αίσθηση που θα αποπνέει το νέο μοντέλο, με το επιθετικό body-kit, το φουσκωμένο καπό και τις τετραπλές απολήξεις που “στολίζουν” το πίσω
μέρος. Παράλληλα, η μεγάλες ζάντες των 18 ιντσών (19” στην έκδοση S) με το λογότυπο AMG σε συνδυασμό με τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων ολοκληρώνουν τον επιθετικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό, το κλίμα είναι παρόμοιο με τα μυώδη bucket και το flat button τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι να πρωταγωνιστούν. Οι πιο προσεκτικοί θα παρατήρησαν τα ανθρακονήματα στο ταμπλό που θυμίζουν εσωτερικό αγωνιστικού αυτοκινήτου αλλά και τα αλουμινένια pedals.
Σε ότι αφορά τον κινητήρα, η μηχανικοί της AMG κατασκεύασαν έναν twin-turbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων που θα αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής, ενώ η στην κορυφαία έκδοση S θα αποδίδει 510 ίππους και 700 Nm ροπή. Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ στην έκδοση S σε 4,1. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, ενώ, σε σχέση με τον προηγούμενο ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο συγκεκριμένος είναι 32% οικονομικότερος. Η δύναμη θα περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω του γνωστού αυτόματου 7G-MCT Speedshiftδιπλόδισκου κιβωτίου.
Η Mercedes θα παρουσιάσει επίσημα την sedan έκδοση στο Παρίσι τον ερχόμενο Οκτώβριο, ενώ θα διατεθεί προς πώληση και στις τέσσερις εκδόσεις (sedan, coupe, cabriolet και estate) στις αρχές του 2015 σε τιμή άγνωστη προς το παρόν.