Λίγες ημέρες πριν την έναρξη της διεθνούς έκθεσης του Παρισιού, η Honda κλέβει την παράσταση δημοσιεύοντας τις φωτογραφίες του νέου Honda Civic Type R Concept, μοντέλο που θα κάνει ντεμπούτο στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους.
Οι φωτογραφίες του εξωτερικού δηλώνουν ένα και μόνο πράγμα, την επιθετικότητα του νέου
ιαπωνικού hatchback. Το επιθετικό bodykit, οι “ντοπαρισμένοι” προφυλακτήρες και τα φουσκωμένα φτερά δημιουργούν μια sportive αίσθηση με την πρώτη ματιά. Ειδικά το πίσω μέρος με την τεράστια αεροτομή, τον εκκεντρικό διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις του συστήματος εξαγωγής, παραπέμπουν περισσότερο σε ένα αγωνιστικό μοντέλο παρά σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
Επειδή όμως η ουσία βρίσκεται κάτω από το καπό, οι Ιάπωνες τοποθέτησαν στο νέο Type R έναν υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο κινητήρα i-VTEC που θα αποδίδει περίπου 280 ίππους και θα συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. “Η Honda έχει τέσσερα Type R μοντέλα, το Civic, το Integra, το Accord και το NSX. Ο κινητήρας σε αυτό το νέο Honda Civic Type R δεν συγκρίνεται με κανένα σε ότι έχει να κάνει με την αγνή δύναμη, τη ροπής και απόκρισή του” δηλώνει χαρακτηριστικά ο Suehiro Hasshi, project leader για το Civic Type R στο R & D τμήμα της Honda. Αυτό και μόνο λέει πολλά!
Οι φωτογραφίες του εξωτερικού δηλώνουν ένα και μόνο πράγμα, την επιθετικότητα του νέου
ιαπωνικού hatchback. Το επιθετικό bodykit, οι “ντοπαρισμένοι” προφυλακτήρες και τα φουσκωμένα φτερά δημιουργούν μια sportive αίσθηση με την πρώτη ματιά. Ειδικά το πίσω μέρος με την τεράστια αεροτομή, τον εκκεντρικό διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις του συστήματος εξαγωγής, παραπέμπουν περισσότερο σε ένα αγωνιστικό μοντέλο παρά σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.
Επειδή όμως η ουσία βρίσκεται κάτω από το καπό, οι Ιάπωνες τοποθέτησαν στο νέο Type R έναν υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο κινητήρα i-VTEC που θα αποδίδει περίπου 280 ίππους και θα συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. “Η Honda έχει τέσσερα Type R μοντέλα, το Civic, το Integra, το Accord και το NSX. Ο κινητήρας σε αυτό το νέο Honda Civic Type R δεν συγκρίνεται με κανένα σε ότι έχει να κάνει με την αγνή δύναμη, τη ροπής και απόκρισή του” δηλώνει χαρακτηριστικά ο Suehiro Hasshi, project leader για το Civic Type R στο R & D τμήμα της Honda. Αυτό και μόνο λέει πολλά!